Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Websitetekst til afsindig god pris!

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:

Du får en gennemarbejdet tekst. Hvor meget tekst- præcist antal ord- er vanskeligt at sige.

Kvalitet koster jo. Så ja, der kan findes billigere og dyrere skribenter end mig.

Præcis. Og det er det, du er oppe imod: Mange forstår ikke, at penge og kvalitet også hænger sammen indenfor vores fag. Det er ikke en branche, der er så respekteret og anerkendt som eksempelvis webdesign. MEN: Vær udholdende, bevis dit værd, så skal succesen nok komme - som du og jeg før har skrevet sammen om.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11

Så sandt, som det er sagt Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

flemming.dk:

Du får en gennemarbejdet tekst. Hvor meget tekst- præcist antal ord- er vanskeligt at sige.

Kvalitet koster jo. Så ja, der kan findes billigere og dyrere skribenter end mig.

Præcis. Og det er det, du er oppe imod: Mange forstår ikke, at penge og kvalitet også hænger sammen indenfor vores fag. Det er ikke en branche, der er så respekteret og anerkendt som eksempelvis webdesign. MEN: Vær udholdende, bevis dit værd, så skal succesen nok komme - som du og jeg før har skrevet sammen om.

Dbh

Thomas

Jeg tror godt de fleste ved at penge og kvalitet hænger sammen, men det er sgu meget at give 2500 kr. for noget så uklart som dette:

"Du får en gennemarbejdet tekst. Hvor meget tekst- præcist antal ord- er vanskeligt at sige."

(kan man komme til at give 2500 kr. for 2 linier??? Det er er det første jeg tænker)

Hvis I er så gode tekstforfattere, hvorfor kan I så ikke sælge jer selv? Wink

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Theis Brouer-Jensen:
Hvis I er så gode tekstforfattere, hvorfor kan I så ikke sælge jer selv? Wink

Yes

Du har vist fat i noget her. "Vi" ved vel alle at kvalitet koster ? uanset hvilke branche vi er i.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:55

TT Tekstforfatter:
Det er ikke en branche, der er så respekteret og anerkendt som eksempelvis webdesign.

Jeg syntes nu vores branche vrimler med tilbud som slet ikke holder ... sorry for offtopic

/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56

aaaarh Theis. Du ved godt, du sætter det lidt unfair op nu.

Årsagen er den enkle at jeg har skrevet websites for 1 måned siden, hvor den ene var på ca 1800 ord og den anden på ca 2300 ord. Tekst til forside, undersider, produktbeskrivelser etc etc. Men jeg brugte ca samme antal timer på disse to kunder. Da den med færre ord krævede mere research inden jeg kunne gå igang med skrivearbejdet. De betalte hver især 4.000 kr. for arbejdet.

Jeg vurderer, hvor mange timer jeg kommer til at lægge i research- og skrivearbejdet, og giver så min kunde et skarpt tilbud. Som mange webdesignere gør. 

Det er da heller ikke alle iværksættere og selvstændige, der har brug for at investere i tekstforfatter. Måske kan man skrive en skarp tekst selv? Ligesom: hvis du vil have lavet nyt køkken derhjemme, og selv kan gøre det, ringer du vel heller ikke til en håndværker?

For 14 dage siden fik jeg en ordre på at skrive ½ A4 side - kundeudtalelse-. Arbejdet består i at ringe til en udvalgt kunde ( min kundes kunde), lave ½ times tlf interview og sætte det sammen til en god kundeudtalelse på hjemmesiden. Firmaet der her hyrer mig har 50 ansatte, og selvfølgelig bedre råd til at hyre en som mig (trods krise 1 og snart 2). 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

flemming.dk:

aaaarh Theis. Du ved godt, du sætter det lidt unfair op nu.

Nej det synes jeg overhoved ikke. Det var åbenbart først på side 3 at priserne og dine eksempler blev nævnt. Hvis ikke jeg havde spurgt, så havde en masse ikke anet hvad de fik for pengene.

Jeg gik ud fra at teksterne var på 250-350 ord og så var 2500 kr. langt fra en afsindig god pris Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

ok, lyder godt at jeg har givet dig vished om at tekstmængden er noget større end 250-300 ord.

Antal ord er dog ikke altid = antal arbejdstimer. 

En produktbeskrivelse på 300 ord kan tage en del timer at lave, hvis den skal være superskarp. Det handler om, jeg skal have tilstrækkelig produktinfo og oplysninger om firmaet for at være istand til at levere varen.Den mængde info skal jeg sætte sammen til en appetitlig tekst. Teksten laver jeg udkast til- sender til firmaet- får tilbagemelding, redigerer ifølge tilbagemelding, renskriver, laver korrektur, og varen er færdig. Udover det researcher jeg selv produktet på nettet for at hente inspiration. Det er tidskrævende arbejde - med andre ord.

Et blogindlæg på 300-400 ord kan laves hurtigere, hvis emnet f.eks. er løbesko. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25

Super og nu kan flere se hvad du tilbyder Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13

NU kan jeg se hvor du ville hen- tak for det Yes