Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man tjene penge på at have tabt sig?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa kære amino folk :)

Min kammerat og jeg sad forleden og diskuterede om man kunne tjene penge på at have tabt sig, det er ikke nogen hemmelighed at jeg igennem de sidste 12  måneder har været igennem en ordentlig livsstilsændring og tabt ca. 46 kg ved egen hjælp uden rådgivning.

Han mente så at jeg burde skrive en lille bog om forløbet om bl.a det psykiske, det fysiske osv..

Altså det kunne da være sjovt?, men?

Håber på nogle sjove og ikke mindst gode indvendinger til vores lille debat i motionscenteret :)

Mvh Thomas Ørts

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:13

Ørts:
jeg igennem de sidste 12  måneder har været igennem en ordentlig livsstilsændring og tabt ca. 46 kg ved egen hjælp uden rådgivning.

Rigtigt godt gået, hold ved.

Giv dine guldkorn vidre, på den ene eller anden måde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Om du kan tjene på at have tabt dig?

Ja, det kan du godt. Det kræver bare lidt talent og valget af en smart måde sælge historien på.

Først skal du have skrevet ned "før, under og efter". Altså: Hvad startede du ud med af vægt, hvad motiverede dig til at gå igang, hvad gjorde du undervejs, og hvilken vægt nåede du ned på?

Meget vigtigt: Hvad mener du, at du gjorde, som andre ikke gør? Hvad mener du, at andre kan lære af din metode?

Hvad mener du selv er hemmeligheden bag succesen?

Har du fotos af dig selv før og efter? Det vil være godt, hvis du skriver din historie.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 22:50

Hej Thomas

Først og fremmest: Godt gået!

Ørts:

Han mente så at jeg burde skrive en lille bog om forløbet om bl.a det psykiske, det fysiske osv..

Bare kom i gang :)

Men et fif af erfaring; du skal skrive fordi du gerne vil skrive, og ikke fordi du gerne vil tjene penge. Hvis du beslutter dig for at skrive, er der også forskellige metoder. En guide til at tabe sig fyldt med "hemmeligheder bag sucessen", synes jeg lyder plat.
Jeg ville hellere læse en selvbiografisk historie om din "rejse". Men smag er forskellig. Find ud af hvad du selv vil.

Jeg har en lidt anden historie: Jeg er officer i hæren og havde efter min anden udsendelse en ide om at skrive en bog om mine oplevelser som delingsfører i kamp. Jeg anede intet om, hvad almindelige mennesker ville synes var spændende, så jeg startede med at holde foredrag om mine oplevelser i kamp - og om ledelse i kamp.
Det gav mig en masse direkte tilbagemeldinger, på hvad publikum synes var interessant. Og det var hverken fakta eller "hemmeligheder" - det jeg fik (og stadig får) mest respons på, er historier med og om mennesker.
Jeg holder stadig foredrag. Det er super fedt at få lov til at fortælle sin historie, og gøre publikum klogere på krigen.

Efter de første foredrag begyndte jeg at skrive. Det var let. 1 1/2 måned senere var jeg færdig. Det jeg derefter fandt ud af, var at skrivningen måske ikke er så svært. Det svære er at redigere sin tekst fra tanker og ideer til en god historie. Det tog mig yderligere 20 måneder!

Pointe: Glem ideen om at tjene penge. Hvis du gerne vil fortælle din historie så prøv dig frem og find ud af hvilket medie du vil bruge. Bog, foredrag, en blog, videoer på YouTube, podcasts, artikler. Lad lysten drive værket.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:39

Flot gået Thomas!

Ja du kan sagtens tjene på dit vægttab. Det har Henrik Bruun da gjort Yes

Han lavede et 4 el. 5 trins forløb, hvor man fik første trin gratis, og efter en uge skulle man betale 250kr. for næste, og igen efter en uge 250kr. for tredie trin osv. Så til sidst havde man betalt 1000kr. for at følge hans vægttabs råd.

Han havde rigtig mange brugere kan jeg fortælle!

Men om det kun er fordi han var kendt, ved jeg ikke. Han var jo også kendt for at svindle, så det burde jo skære gevaldigt ned på tilhængerene ikke Wink

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:30
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 00:44

Hej min ven.

Der er rigtige mange som læser og læser bøger for at tabe sig.

Men de tager aldrig handlingen og forstår simpelthen ikke de ikke taber sig.

Der er skrevet masser af bøger/guide mv. Tænk lidt længere og anderledes og jeg tror du vil kunne starte et godt produkt. Se indad. Hvor i processen havde du selv problemer, og kunne det tænkes du kunne hjælpe andre her ? :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:17

om ikke andet kan du da sælge dine før og efter billeder til andre slankekure, så er de fri for at photoshoppe sig til resultatet.....

Wink

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:34

Ørts:
det er ikke nogen hemmelighed at jeg igennem de sidste 12  måneder har været igennem en ordentlig livsstilsændring og tabt ca. 46 kg ved egen hjælp uden rådgivning.

ok.. hvordan gjorde du det? Hvis jeg kunne klare det samme så vil jeg kunne rende rundt på stranden til næste år i speedos...:D

Seriøst.... jeg kæmper så meget med at tabe mig så jeg giver op gang på gang.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:48

DDu skal brænde for det du skriver om, og det må man vel sige du gør efter som du har klaret en vanskelig situation (for mange) på egen hånd.
Den slags erfaring kan der være god mening i at give videre, uanset om du har for øje at tjene penge eller ej.

Med andre ord: "Kom i gang!". 

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)