Hejsa Folkens, mange tak for roserne..
|
Derudover ville der i bogen selvfølgelig komme mange inputs, til træningen og kosten som jeg har brugt, :), og så en masse billeder!
Hejsa Folkens, mange tak for roserne..
|
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Jeg var samme tur igennem for ca. 3 år siden. Jeg tabte mig 70 kg uden nogen som helst hjælp. Jeg studerede, afprøvede og målte resultaterne, og jeg endte op med min egen opskrift på vægttab. Jeg snakkede med et forlag om at udgive en bog om det, og de var interesserede. Jeg blev bedt om at skrive det første kapitel. Men det var bare elendig timing for mit vedkommende. Jeg var ved at flytte til Californien, så jeg droppede bogprojektet. Men det kan lade sig gøre! Jeg har iøvrigt før/efter billeder på min nye blog www.strongpeople.dk under siden Blog :-) Go for it! Mvh Carsten |
Fantastisk tekst. Jeg tillader mig at lave et direkte LINK HER , da jeg synes andre også fortjener at læse det. Jeg kan især godt lide : "Jeg fik naturligvis at vide konstant, at alt hvad jeg gjorde var forkert. Rigtig mange fortalte at jeg skulle gøre dit og dat istedet for hvad jeg gjorde. Men jeg var ligeglad. Jeg havde fundet en metode der passede mig fysisk og psykisk" |
Niels Henriksen@ Hvis jeg kunne klare det samme så vil jeg kunne rende rundt på stranden til næste år i speedos...:D Opskriften er simpel Henrik - luk kæften og let røven Problemet er at udføre det i praksis |
Om man kan tjene penge på at tabe sig? Tja, Chris McDonald tjener vel på den anden side af 10.000.000 om året på det :-) For det at tabe sig rummer jo netop en masse inspirerende man kan bruge til noget, uanset om man skal tabe sig eller ej. En personlig historie er altid god. Den bliver jeg også altid spurgt efter som foredragsholder (ligesom Søren skriver). Min idé til dig vil være at få mere erfaring med, hvordan din metode overføres til andre. Prøv fx at kontakte lokalavisen om de vil lave en historierække, hvor du arbejder med 5-6 unge (eller voksne), der skal tabe sig. Så kunne du også løbende skrive dine erfaringer ned. Men som andre skriver, vil jeg også gerne fastholde, at du skal gøre det, fordi det er meningsfuldt, sjovt, inspirerende, eksspirerende eller andet. Der er ikke penge i at skrive bøger, men hvis du kan lide at gøre det, kan du blive en god foredragsholder, og det kan der så være penge i, omend markedet også er hårdt (især på det emne, hvor alle vil høre McDonald eller Bitz, som i øvrigt begge er super dygtige). Men når du så gør det, vil du også vide, at pengene ikke betyder så meget i forhold til at arbejde med det, man elsker at lave. Og godt gået - jeg starter selv på træningen i morgen og skal smide 30-års-tanken, der opstod nærmest af sig selv for to år siden :-) Dbh Tommy Krabbe |
Hej med dig :-)
Rigtig godt gået 70 kg er meget! :), vores kroppe er meget forskellige :), |
Hej Thomas Super inspirerende indlæg egentlig - jeg har selv nogle kilo for meget, ikke voldsomt men er nok efter bogen stadig på grænsen til at være overvægtig. Jeg kan i perioder være dybt motiveret for at komme ned på det jeg gerne vil og skal være, men igen så er der perioder hvor jeg synes det er svært at holde igen, selvom jeg fysisk kan mærke at min krop har det meget bedre når jeg lever på den rigtige måde. Jeg har været på adskillige kure gennem de sidste 10 år når jeg har følt der virkelig skulle gøres noget, og har altid nået mine mål, men igen så har der sat sig nogle nye kilo på sidebenene igen og igen. Og nu føler jeg at jeg egentlig burde gå igang igen, og ikke fordi jeg skal lave penge på dette da det kun er i min egen interesse, så har jeg besluttet og lave en blog eller hjemmeside, hvor jeg selv fører en form for dagbog over hvad jeg har lavet, spist og drukket og hvad jeg har lavet a fysiske aktiviteter - dog vil jeg lave plads til at andre folk kan komme med på vejen hvor de også kan lave deres egen dagbog, eller blot følge min - på den måde kan det måske hjælpe til man er mere comitted overfor hinanden? Men mit spørgsmål er til andre - kan man godt så længe man blot gør tydeligt opmærksom på det, tillade sig og guide andre, og råde og vejlede ud fra egne erfaringer, og dele de ting man nu selv mener er rigtigt uden at det er klinisk dokumenteret mv. - tænker mere rent juridisk om der kan blive problemer, hvis nu nogle bliver syge eller lignende, eller på anden måde ikke kan tåle den måde jeg gør tingene på - vi er jo alle så forskellige? Håber der er nogen der kan bidrage med lidt til dette spørgsmål :) Bendtsen |
Lige for at slå noget fast :) |
@Jespersen (eller hvad jeg må kalde dig når jeg ikke vil bruge dit navn) - Tjooo... men det er nemmere sagt end gjort. Jeg har endda overvejet at udvide min blog (som ikke bliver brugt) til at omfatte min kostomlægning for ligesom at holde mig til ilden. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....