Jeg har lige lavet et opslag her på amino, hvor jeg søger en tekstforfatter eller journalist, der vil være en del af mit projekt, så det kommer bedst muligt ned på papiret!
Jeg tror selv jeg kan være i stand til at motivere og inspirere andre til at komme igang.
Mvh Thomas
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Wauw!!! Hvor er det kanon med en succes historie og som jeg umiddelbart læser det holder du også vægten og har gjort det over et stykke tid, hvilket nok (erfaringsmæssigt) er det sværeste.
Mit iværksætter projekt er netop hvor man har lavet en "forretning" (det har dog kun været udgifter - men hvem tæller når det er noget man brænder for:-) på erfaring relateret til sundhed. Vi har lavet et portal hjælper og vejleder folk i livsstilsændringer og specielt vægttab - portalen hedder viivaa.dk. Portalen er efterhånden blevet rigtig stor og vi har rigtig mange brugere, så hvis du har lyst kan jeg måske godt hjælpe dig med at fortælle din historie så den kommer ud til en masse folk (hvilket er vigtigt hvis du fx gerne vil holde foredrag).
Det er i hvert fald rigtig flot og rigtig godt gået.
Bendtsen:
Jeg har været på adskillige kure gennem de sidste 10 år når jeg har følt der virkelig skulle gøres noget, og har altid nået mine mål, men igen så har der sat sig nogle nye kilo på sidebenene igen og igen.
Og nu føler jeg at jeg egentlig burde gå igang igen, og ikke fordi jeg skal lave penge på dette da det kun er i min egen interesse, så har jeg besluttet og lave en blog eller hjemmeside, hvor jeg selv fører en form for dagbog over hvad jeg har lavet, spist og drukket og hvad jeg har lavet a fysiske aktiviteter - dog vil jeg lave plads til at andre folk kan komme med på vejen hvor de også kan lave deres egen dagbog, eller blot følge min - på den måde kan det måske hjælpe til man er mere comitted overfor hinanden?
På vores (iværksætter)portal Viivaa.dk kan du fører dagbog med kostindtag, motion, rygning, alkohol, stress og tekst kommentar. Systemet beregner således selv hvor mange kcal du har indtaget og hvor mange kcal du har forbrændt ved motion - et godt værktøj til den der vil tabe sig og lære/synliggøre hvor kaloriesynderne er gemt. Denne funktion er indtil videre tilgængelig med vores gratis medlemskab. Jeg tillader mig at linke her: Viivaa - sundhed til passet dig.