Hej Aminoer Jeg forventer, at lancere en hjemmeside ca. 1. september Jeg har skrevet lidt om det før på Amino, og hjemmesidens formål er overskueliggøre et bestemt marked for forbrugeren. Ligesom Kelkoo, Monondo og edbpriser.dk Hjemmesidens omsætning skal bl.a. komme fra bannerannoncer. De potentielle annoncører jeg forventer at tage kontakt til er primært ...(og som bør have interesse i at få eksponeret deres brand over for min hjemmesides brugere ): Banker realkreditinstitutter Mit spørgsmål til jer: skal jeg vente med at tage kontakt til disse banker og realkreditinstitutter til efter d. 1. september hvor hjemmesiden er lanceret? Så har jeg noget at vise frem og jeg kan fortælle hvor mange besøgende der er på siden. Eller Skal jeg tage kontakt til dem snarest med det formål, at jeg gerne vil have noget positivt cash flow allerede fra den dag hvor hjemmesiden lanceres? Ikke overraskende vil jeg jo gerne have nogle penge i kassen tidligt i forløbet, men det er nok sværere at overbevise folk om det hvis jeg har noget at vise frem. Ej heller noget data vedr. besøgende. Eller så skal min webdesigner printe nogle mock ups ud som jeg kan vise frem.
mvh Alexander |
Hej Alexander.
Jeg kan godt forstå dit dilemma, men det mest optimale ville nok være at hjemmesiden var oppe at køre, idet du da har noget konkret at vise frem - med mindre du er en dygtig sælger (: Dog mener jeg ikke at hjemmesiden skal have været aktiv i lang tid. Det er mere, så du har muligheden for at visualisere idéen overfor bankerne.
Hvis dette er tilfældet, ser jeg ikke nogen grund til, hvorfor du ikke skulle kontakte banker og realkreditinstitutter. Bare klø på!
Med venlig hilsen
Marie Elisabeth