Jeg har købt et domæne hos Meebox, og prøver pt. på at opsætte Wordpress, men den vil ikke connecte til databasen. Jeg får følgende fejl hele tiden:
Fejl i forbindelsen til databasen
Det betyder enten, at brugernavn eller kodeord er forkert i din wp-config.php-fil eller også kan vi ikke kontakte databasen på localhost. Det kan betyde, at dit webhotels databaseserver er nede.
Er du sikker på, at du har angivet rigtigt brugernavn og kodeord?
Er du sikker på, at du har angivet det rigtige navn på din host?
Er du sikker på, at databaseserveren kører?
Jeg har kørt deres wizard, og indtastet alle oplysninger korrekt. Bruger localhost som host, som de har skrevet i mailen.
Jeg har ændret din overskift, fordi det er ærgerligt, hvis folk søger på meebox, og finder en overskift med ''meebox fungerer ikke'', når det kun er et mindre problem. Håber det er okay :P
Jeg har købt et domæne hos Meebox, og prøver pt. på at opsætte Wordpress, men den vil ikke connecte til databasen. Jeg får følgende fejl hele tiden:
Jeg vil anbefale dig at prøve deres support, de burde bedre kunne svare på det
Klart det bedste at gøre og der får han også hurtigste den mest korrekt hjælp for vi er jo ikke meebox support side plejer at svare hurtigt og man kan jo ikke forvente de er online herinden for at svare på support sager
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tilknyttet bruger til database med de rigtige rettigheder.
Jeg har selv Meebox og har aldrig haft dette problem ihvertfald, men som andre også siger plejer Anders og Patrick og være hurtige og hjælpsomme på supporten :-)