Arh Mikael ;) Du plejer sku altid at være til hjælps her på Amino 24/7 ;)
Ja, hvis ikke han er ude og strippe - muhahahahahaha
Faktisk lidt imponeret - snart har han 7000 posts jubilæum, så giver han nok et "free show".
Ja det er godt nok imponerende ! :) Ja der ikke nogen bedre måde at fejre et jubilæum på ! Og det skulle nærmest fejres med hele viften af strippere fra StripDanmark.dk
Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.
Arh Mikael ;) Du plejer sku altid at være til hjælps her på Amino 24/7 ;)
Ja, hvis ikke han er ude og strippe - muhahahahahaha
Faktisk lidt imponeret - snart har han 7000 posts jubilæum, så giver han nok et "free show".
Hvad skal man ellers lave en torsdag og fredag og lørdag på vej til stripper job eller på vej hjem og de andre dage tager jeg til jeg træning sider jeg jo også i toget , så kan man lige så godt være online.
hmm med så meget tid i toget ender det med jeg når det i denne her uge måske de 7000 indlæg
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Kan jeg ikke lokke dig til at skrive en support ticket inde på My Meebox? Så kigger jeg gerne på problemet. Det er lidt lettere, for så kan jeg med det samme se al info omkring dit wehotel mv. Så kan vi hurtigt få denne lukket, det lyder som et mindre problem :-)
Hvad skal man ellers lave en torsdag og fredag og lørdag på vej til stripper job eller på vej hjem og de andre dage tager jeg til jeg træning sider jeg jo også i toget , så kan man lige så godt være online
Gief svar på denne Mikael og vi holder 6.900 posts festaften.
Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.
Hvad skal man ellers lave en torsdag og fredag og lørdag på vej til stripper job eller på vej hjem og de andre dage tager jeg til jeg træning sider jeg jo også i toget , så kan man lige så godt være online.
hmm med så meget tid i toget ender det med jeg når det i denne her uge måske de 7000 indlæg
Ja det er sku et godt spørgsmål :) Jeg har sådan set også valgt at bruge det meste af min fredag aften her på Amino :)
Ja det er ikke helt urealistisk ! :P
Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.