hehe hvor på din side ligger den liste? jeg har kigget og kigget..;) |
Har sendt dig en mail.
hehe hvor på din side ligger den liste? jeg har kigget og kigget..;) |
iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.
Har sendt dig en mail. |
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Tak for mailen ;D Den liste er da guf for folk, som sælger iPhones ;D |
|
Mange tak for listen, Henning! |
velbekomme stjerner modtages med kyshånd |
Jeg ved ikke om de har mange kommentar , man skal lede efter relevante steder og det har du måske med i denne her liste ,f.eks. 148 steder omkring striptease det kunne være super kan du sende listen til mig vis du finder nogle steder folk kan finde relevante steder kan køre kommentar jeg søger nogle på nogle blogs omkring stripper og striptease , kunne være super du emme opdelt dem du sender ud |
Hej Mikael listen er her og den er centreret omkring Iphones. Jeg kan lave specielle lister som jeg sælger for 35 kr. pr. stk for 100 adresser du kan linkbuilde i, hvor det drejer sig om striptease |
Tak for hjælpen.., der er en mail på vej :-) vh Morten |
Jeg prøvede to som test og så vidt jeg kan se, så kræver de begge to godkendelse. Så jeg kan ikke se, hvad du kan tilbyde, som denne søgning: http://www.google.dk/#sclient=psy&hl=da&site=&source=hp&q=blog+iphone+4&rlz=1R2ADRA_daDK401&aq=f&aqi=g-L1&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=9a4d3c45990f1d2b&biw=1356&bih=832 ikke kan klare?
|