Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne der være en interesse i SEO lister med blog adresser til download

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Som den venlige sjæl jeg er så ville jeg høre om der kan være en interesse i at man kunne downloade adresser hvor man kan lave blog comments i hvis man selv sidder og laver SEO, for så ville jeg da gerne lave nogle og stille til rådighed.

Vil meget gerne have et eksemplar. Kan du sende en PM med det eller sende en til mig på support@linkby.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:30

Thomas Sørensen:

Jeg prøvede to som test og så vidt jeg kan se, så kræver de begge to godkendelse. Så jeg kan ikke se, hvad du kan tilbyde, som denne søgning: http://www.google.dk/#sclient=psy&hl=da&site=&source=hp&q=blog+iphone+4&rlz=1R2ADRA_daDK401&aq=f&aqi=g-L1&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=9a4d3c45990f1d2b&biw=1356&bih=832 ikke kan klare?

Du har da ret Thomas men det er ment som en hjælp til dem der ikke kan det du kan og enhver med respekt for sin egen blog der driver den seriøst vil da kræve at godkende de kommentarer,der kommer, for ellers bliver den bombarderet med indlæg, det skal man ikke være akademiker for at vide. Så hvis du kommentere sagligt på det der står i de blogs du besøger og gider læse indholdet, så er der en meget god chance for at få sin kommentar godkendt.

Mig bekendt er dette forum til for at hjælpe folk og det har jeg gjort, så jeg kan ikke se hvor du vil hen med dit indlæg

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:32

Billigstewebhosting.dk:

H∑nning:

Som den venlige sjæl jeg er så ville jeg høre om der kan være en interesse i at man kunne downloade adresser hvor man kan lave blog comments i hvis man selv sidder og laver SEO, for så ville jeg da gerne lave nogle og stille til rådighed.

Vil meget gerne have et eksemplar. Kan du sende en PM med det eller sende en til mig på support@linkby.dk

den er her på dette link

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henning

Jeg troede, at du måske havde fået en vinkel til at gå udenom de blogindlæg, som først skal godkendes, for jeg deler ikke din holdning til, at det er så nemt at få en kommentar til et blogindlæg godkendt - det er faktisk rigtig rigtig svært, hvis du ønsker at få et link med.

Hvis folk ikke selv kan finde ud af at foretage en søgning på google med følgende ord: blog+emne, så kan dine lister hjælpe, men nu har jeg vist lige røbet det store trick :D  

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:40

Hej Thomas

Send mig lige en pm så sender jeg dig en mail.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:05

Thomas Sørensen:

Hej Henning

Jeg troede, at du måske havde fået en vinkel til at gå udenom de blogindlæg, som først skal godkendes, for jeg deler ikke din holdning til, at det er så nemt at få en kommentar til et blogindlæg godkendt - det er faktisk rigtig rigtig svært, hvis du ønsker at få et link med.

Hvis folk ikke selv kan finde ud af at foretage en søgning på google med følgende ord: blog+emne, så kan dine lister hjælpe, men nu har jeg vist lige røbet det store trick :D  

jeg tror ikke du har røbet noget som helst der ikke var kendt i forvejen, linkbuilding kræver hårdt arbejde det tror jeg ikke der er nogen der benægter. men der sidder mange der ude hvor det er ret nyt for dem at det kræver linkbuilding m.m hvis man vil have sin side frem i lyset, og det er en hjælp til dem.

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 22:30

Det er rigtigt at det ikke er avanceret viden der skal til for at finde frem til en blog med det rigtige emne. Det svære er at finde en blog hvor man får lov at skrive sit link.

Men da jeg var helt nystartet havde sådan en liste været en god hjælp og 35 kr. værd.

Charlotte

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 22:56

Nå man skriver en kommentar i en blog med ankertekst, kan man så gøre det i skrivefelten og evt hvordan ? eller skal det gøres der hvor man skal skrive sit navn, så bare skrive sit keyword istedet ?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:04

de fleste bruger key phrasen som name for det er det man trykker på hvor man så bliver sendt til websiden på de fleste blogs

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:37
Side 3 ud af 4 (33 indlæg)