|
Tak for mailen ;D Den liste er da guf for folk, som sælger iPhones ;D |
Nip:hehe hvor på din side ligger den liste?
jeg har kigget og kigget..;)
Debat
|
Tak for mailen ;D Den liste er da guf for folk, som sælger iPhones ;D |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
|
Mange tak for listen, Henning! |
velbekomme stjerner modtages med kyshånd |
|
Jeg ved ikke om de har mange kommentar , man skal lede efter relevante steder og det har du måske med i denne her liste ,f.eks. 148 steder omkring striptease det kunne være super kan du sende listen til mig vis du finder nogle steder folk kan finde relevante steder kan køre kommentar jeg søger nogle på nogle blogs omkring stripper og striptease , kunne være super du emme opdelt dem du sender ud |
Hej Mikael listen er her og den er centreret omkring Iphones. Jeg kan lave specielle lister som jeg sælger for 35 kr. pr. stk for 100 adresser du kan linkbuilde i, hvor det drejer sig om striptease |
|
Tak for hjælpen.., der er en mail på vej :-) vh Morten |
|
Jeg prøvede to som test og så vidt jeg kan se, så kræver de begge to godkendelse. Så jeg kan ikke se, hvad du kan tilbyde, som denne søgning: http://www.google.dk/#sclient=psy&hl=da&site=&source=hp&q=blog+iphone+4&rlz=1R2ADRA_daDK401&aq=f&aqi=g-L1&aql=&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=9a4d3c45990f1d2b&biw=1356&bih=832 ikke kan klare?
|
Vil meget gerne have et eksemplar. Kan du sende en PM med det eller sende en til mig på support@linkby.dk |
Du har da ret Thomas men det er ment som en hjælp til dem der ikke kan det du kan og enhver med respekt for sin egen blog der driver den seriøst vil da kræve at godkende de kommentarer,der kommer, for ellers bliver den bombarderet med indlæg, det skal man ikke være akademiker for at vide. Så hvis du kommentere sagligt på det der står i de blogs du besøger og gider læse indholdet, så er der en meget god chance for at få sin kommentar godkendt. Mig bekendt er dette forum til for at hjælpe folk og det har jeg gjort, så jeg kan ikke se hvor du vil hen med dit indlæg |