Jeg tror såmænd ikke det handler om hverken sol eller regn, men om at hjælpe med at beskytte hinanden. Der er mange Aminoer der i tidens løb er blevet snydt, ikke nødvendigvis på Amino, men også andre steder. Når en person fortæller at personen er jurastuderende og har en coachuddannelse når personen skriver privat, men offentligt ikke vil skrive noget som helst og faktisk har skrevet modsat tidligere, så blinker de røde alarmknapper ved mig. Det er selvfølgelig op til Amino om man ønsker at give lov til den slags, men jeg synes man åbner op for svindlere hvis man helt uden kritiske spørgsmål kan søge efter samarbejdspartnere når man tilsyneladende ikke er 100 % ærlig. Grunden til en del bliver ved med at bore i det er for at beskytte sine med-aminoer fra potentielt at blive snydt hvilket er en ganske naturlig reaktion, det er i hvert ikke svært for mig at forstå hvorfor nogle bliver ved og ved. Så det er altså ikke helt så enkelt som du gør det til Anders, der er nogle naturlige reaktioner på spil i en gruppe når en ny kommer ind og tilsyneladende ikke har helt rent mel i posen. Grunden til jeg skriver "tilsyneladende" er at jeg ikke ved det. Men det er mig en gåde hvorfor man ønsker at bruge så meget energi på ikke at svare i stedet for bare at svare Ja eller Nej, hvilket godt kunne tyde på at personen lyver når der bliver skrevet privat. Men fair nok, hvis Amino skal være stedet hvor svindlere kan finde samarbejdspartnere, så lukker vi da bare for alle kritiske spørgsmål, lige gyldigt hvor forkert det må være for os brugere. |
Well said Thomas Frost!
Dette handler ikke om hvorvidt vedkommende har fået en hård start på Amino, eller haft nogle uheldige udtalelser, som ikke har været ment som de har været skrevt. Men om at personer blandt andet mig selv har været rigtig interesseret i projektet, sat sig ned og haft en længere dialog med trådstarter. Hvor vi har været inde omkring om et partnerskab med tiden kunne være muligt. Jeg faldt blandt andet for nogle af de kompetencer Trisha nævnte med hensyn til sit jurastudiet, og at hun er coach.
Jeg mener det er yderst respektløs at misbruge den tid jeg sætter mig ned og sætter mig ind i projektet og ser muligheder i dette. Muligheder som muligvis er falske, da de oplysninger jeg har fået oplyst ikke stemmer overens med virkeligheden.