Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalificerede medarbejdere søges til opgaver med ny portal

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Ja, lige netop. Men det modsiger du faktisk lidt i dit indlæg. Der skal der vel også være plads til de, der måske synes trådstarter skulle ændre kommunikations-stil? Eller er det dig, der skal udforme skabelonen for hvad indhold og kommunikation, der skal være her?!

Brian jeg modsiger skam ikke mig selv. Selvfølgelig skal alle have lov til at være her, også dem der siger som du siger.

Min kritik er måden i gør det på...det mener jeg ikke hører hjemme nogensteder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25 | Låst

Boysen:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Ja, lige netop. Men det modsiger du faktisk lidt i dit indlæg. Der skal der vel også være plads til de, der måske synes trådstarter skulle ændre kommunikations-stil? Eller er det dig, der skal udforme skabelonen for hvad indhold og kommunikation, der skal være her?!

Brian jeg modsiger skam ikke mig selv. Selvfølgelig skal alle have lov til at være her, også dem der siger som du siger.

Min kritik er måden i gør det på...det mener jeg ikke hører hjemme nogensteder.

Tror vi i bund og grund er enige. En tråd som denne "pynter" ikke...

Som Michael antyder i et af hans fremragende indlæg skulle man lade være med at skrive i den med mindre det var fordi man kunne bidrage konstruktivt til trådstarterens indlæg.  Denne tråd er røget i gensidige forsøg på "opdragelse" af hver andre. Jeg faldt desværre selv i fælden, men dette indlæg bliver mit sidste.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:30 | Låst

@Brian

Jeg undrer mig lidt over, hvor kort tid det tog dig at glemme "skideballen" fra Michael som du ellers sagde du tog til dig. Nu kan jeg se, at du har slettet dit trælse indlæg hvor du ikke kunne dy dig, men du fortsætter alligevel lidt i samme rille.

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at du er "Den flinkeste Amino" den sidste måned - altså den der hjælper mest med medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere og investorer. Det skriver Amino ihvertfald.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:07 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg har fjernet et indlæg i denne tråd og låser den nu, tråden er alligevel kørt langt ud på et sidespor så lad os stoppe det her.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)