Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalificerede medarbejdere søges til opgaver med ny portal

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Må sige jeg synes dette bliver mere og mere utroværdigt!

Jeg har været i diaglog med Trisha, hvor hun fortæller hun studerer jura og er uddannet coach!

Hvor gamle er de indlæg du poster der "Neeej-da"?

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 09:53 | Låst

Morten Sørensen:

Må sige jeg synes dette bliver mere og mere utroværdigt!

Jeg har været i diaglog med Trisha, hvor hun fortæller hun studerer jura og er uddannet coach!

Hvor gamle er de indlæg du poster der "Neeej-da"?

Fra den 14 i den her måned... her er link..

http://www.amino.dk/forums/t/131162.aspx?#880937

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 88
Fra  Tralula-leg Skrevet kl. 11:07 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Trisha

Jeg synes du skal tage kritikken til dig. Hvis folk ødelægger dine tråde, så tænk over hvorfor og hvordan du kan forbedre dig, så du undgår dette. Det har vi alle sammen brug for når vi skal drive en forretning. Du vil møde mange mennesker fremover der ikke vil synes at det du laver falder i deres smag. Og hvis du kan få sorteret de værste fejl fra i opstartsfasen så er du lidt tættere på succes.

Og specielt hvis du vil oprette et forum får du brug for at kunne håndtere utilfredshed og kritik. Her vil du dagligt møde folk der kan finde på at skrive negative ting.

Folk der kommer med kritik prøver ikke blot at advare mod at samarbejde med dig. Men prøver måske at signalere, at hvis du kan fremlægge:

• Et gennemarbejdet budget (skal selvfølgelig ikke offentliggøres her)
  • En gennemarbejdet forretningsplan
  • Klar definition på arbejdsopgaver du ønsker andre skal udføre
  • Troværdig beskrivelse af hvad du kan, hvorfor skal de vælge at samarbejde med dig?

Ja så er der nok større chance for at folk vil bakke dig op, og måske oven i købet samarbejde med dig. Da man så kan forvente at der ikke lige pludselig dukker et eller andet op der gør at hele projektet stopper. Alt sammen skal selvfølgelig ikke offentlig gøres på et forum, men en lille forsmag så folk kan se hvad de kan forvente.

Fremover vil du jo ikke bare kunne lukke ned for utilfredse kunder eller medarbejdere, de finder et andet sted hvor de kan ødelægge din virksomhed. Derfor bliver du nød til at lære at svare på kritikken på en konstruktiv måde.

Charlotte

Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13 | Låst

Charlotte Olsen:

Og specielt hvis du vil oprette et forum får du brug for at kunne håndtere utilfredshed og kritik. Her vil du dagligt møde folk der kan finde på at skrive negative ting.

Ja, det er faktisk lidt tragikomisk, at trådstarter har intentioner om selv at starte et forum, men selv pådrager sig vældige attitude-problemer ved at gebærde sig i et...!Indifferent

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 12:17 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg vil starte med at give Trisha82 min uforbeholdne støtte......

Jeg ved ikke hvad der er gået galt, men Trisha82 er blevet et mobbeoffer på Amino.

Trisha82`s trådstart " Skriv gerne her, men ellers henvend dig i min postkasse og vi kan føre en mere professionel konsporredance" giver jo alle og enhver som kunne være interesseret i at deltage, - en mulighed for både en indledende telefonsamtale og et efterfølgende møde.

Det er en udmærket måde at opbygge tillid til hinanden på og eventuelt afstemme forventningerne.

På et Community som Amino hvor man på 6 mdr. kan gå fra at starte med at spørge hvordan man sætter en wordpressblog op til at være Ekspertblogger om netop blogge, - burde alt jo være muligt.

Det er muligt at Trisha82 ikke appelerer til alle, men til gengæld er der noget for de fleste og der burde være nok af andre opgaver eller profiler der falder i ens egen smag og som man kunne interessere sig for, eller at debattere med.

Jeg er glad for at mine firmaer ikke kan asoccieres med Amino, for den slags som er foregået vedr. Trisha82 tråde er ikke noget jeg vil forbindes med. Den slags er desværre sket før, og derfor er jeg glad for at have truffet beslutningen om ikke at være repræsenteret ved navn.

Jeg har i min tid på Amino forsøgt at bidrage med konkret viden og hjælp, og herunder at få andre i mit netværk til at deltage. Det er ikke lykkedes, og årsagen er jo tindrende klar.

Hvis man mener at have hjulpet nogen, herunder Trisha82 eller andre medlemmer af Amino gennem disse tråde, - så tænk igen.

Nu vil jeg så tage min staniolhat på igen, - men jeg inhalerer ikke :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26 | Låst

Michael:

Det er muligt at Trisha82 ikke appelerer til alle, men til gengæld er der noget for de fleste og der burde være nok af andre opgaver eller profiler der falder i ens egen smag og som man kunne interessere sig for, eller at debattere med.

Rigtig godt skrevet. Yes

Når man nu hurtigt kan finde ud af, at Trisha82 kører sig særegne stil kan man jo blot holde sig fra tråden og i stedet håbe hun finder ligesindede og/eller nogle, der kan se gennem hendes attitude.

Jeg takker for "skideballen" - det er et rigtigt godt indlæg, der i hvert fald skabte eftertanke hos mig.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:31 | Låst

@Michael jeg kan kun give dig 100 % ret. Egentlig skrev jeg selv et længere indlæg i går, men opgav ganske enkelt at poste det. Jeg syntes det er så hamrende frustrerende at se den udvikling der sker i øjeblikket på amino. 

Det er så lavt det der sker her, at selv jeg der elsker amino, overvejer min fremtidige deltagelse. 

Jeg har forståelse for at amino moderatorer skal afholder ferie, men dette er ikke den første tråd der ender på denne måde, og konsekvensen burde være ganske klar. Og selvom den kære Trisha kunne kommunikere anderledes, jaså er vi altså forskellige, og der må da være plads til forskellighed på amino.

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 12:46 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Boysen!

Jeg vil give dig ret i rigtig meget af det du skriver, men jeg synes dog der er en væsentlig detalje i lige netop denne tråd.

Vi har en trådstarter som søger en masse ting, og der har så vidt jeg har kunne forstå være en rimelig grad af interesse for Trisha's projekt. Men der er ved at tegne sig et billed af at de oplysninger hun har oplyst til de personer der sætter tid af til at kigge nærmere på hendes projekt ikke er korrekte.

Noget af det handler selvfølelig om kommunikation, og ja der er vi alle forskellige, og det kan selvfølgelig ikke være rigtig man skal være uddannet journalist for at kunne skrive en debat der ikke går op i hat og briller. MEN her taler vi altså også om trovædighed og helt misvisende informationer, dette har intet at gøre med at gøre plads til forskellighed. Det er simpelthen respektløs hvis trådstarter opgiver falske oplysninger overfor de folk der sætter tid og muligvis også penge af til at hjælpe hende.

Jeg siger ikke at trådstarter lyver, for intet er bevist, selvom der er mange indikationer på det. Men de seneste to dage har det ikke være muligt at få trådstarter til at besvare meget simple spørgsmål.

Så jeg mener i højeste grad at netop denne debat også handler om at trådstarter må have nok respekt overfor dem der gerne vil hjælpe hende, til at melde klart ud.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:06 | Låst

Nu plejer Amino at være et sted hvor der er højt til loftet og plads til de fleste, men nogle gange går sommervarmen (eller regnen) åbenbart lidt til hovedet på folk i debatterne, og så ender det eller andet sted hvor der står to grupper på hver sin side af debatten og kaster lidt mudder hen over midten og er langt fra det oprindelige emne der handler om at trådsstarter ønsker kontakt til nogle relevante samarbejdspartnere.

At der er mange i tråden der stiller uddybende spørgsmål, som trådstarter tydeligvis ikke ønsker at afdække i tråden, men enten via telefon eller private beskeder er sådan set forståeligt nok, så hvorfor man bliver ved med at bore i det er mig en smule uforståeligt.

Hvis man spørger til svar i tråden og ikke får det, så er det vel ikke et større problem end at man blot kan konkludere at det ikke er en person man har til sinde at samarbejde med? Og så bør den vel sådan set ikke være længere.

De fleste folk herinde er vel voksne nok til selv at tage en beslutning om hvorvidt de vil samarbejde med en person eller ej?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:14 | Låst

Anders Christensen:

Nu plejer Amino at være et sted hvor der er højt til loftet og plads til de fleste, men nogle gange går sommervarmen (eller regnen) åbenbart lidt til hovedet på folk i debatterne, og så ender det eller andet sted hvor der står to grupper på hver sin side af debatten og kaster lidt mudder hen over midten og er langt fra det oprindelige emne der handler om at trådsstarter ønsker kontakt til nogle relevante samarbejdspartnere.

At der er mange i tråden der stiller uddybende spørgsmål, som trådstarter tydeligvis ikke ønsker at afdække i tråden, men enten via telefon eller private beskeder er sådan set forståeligt nok, så hvorfor man bliver ved med at bore i det er mig en smule uforståeligt.

Hvis man spørger til svar i tråden og ikke får det, så er det vel ikke et større problem end at man blot kan konkludere at det ikke er en person man har til sinde at samarbejde med? Og så bør den vel sådan set ikke være længere.

De fleste folk herinde er vel voksne nok til selv at tage en beslutning om hvorvidt de vil samarbejde med en person eller ej?

Jeg ved ikke hvad jeg tror.... bare underligt hun ikke vil svare folk,  men stadig vil have hjælp.....

hun siger hun er uddannet til folk , Men i et af hendes første indlægamino, er hun ikke uddannet coach alligevel?????

Hvad skal man tro på så?...

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)