Jeg vil starte med at give Trisha82 min uforbeholdne støtte......
Jeg ved ikke hvad der er gået galt, men Trisha82 er blevet et mobbeoffer på Amino.
Trisha82`s trådstart " Skriv gerne her, men ellers henvend dig i min postkasse og vi kan føre en mere professionel konsporredance" giver jo alle og enhver som kunne være interesseret i at deltage, - en mulighed for både en indledende telefonsamtale og et efterfølgende møde.
Det er en udmærket måde at opbygge tillid til hinanden på og eventuelt afstemme forventningerne.
På et Community som Amino hvor man på 6 mdr. kan gå fra at starte med at spørge hvordan man sætter en wordpressblog op til at være Ekspertblogger om netop blogge, - burde alt jo være muligt.
Det er muligt at Trisha82 ikke appelerer til alle, men til gengæld er der noget for de fleste og der burde være nok af andre opgaver eller profiler der falder i ens egen smag og som man kunne interessere sig for, eller at debattere med.
Jeg er glad for at mine firmaer ikke kan asoccieres med Amino, for den slags som er foregået vedr. Trisha82 tråde er ikke noget jeg vil forbindes med. Den slags er desværre sket før, og derfor er jeg glad for at have truffet beslutningen om ikke at være repræsenteret ved navn.
Jeg har i min tid på Amino forsøgt at bidrage med konkret viden og hjælp, og herunder at få andre i mit netværk til at deltage. Det er ikke lykkedes, og årsagen er jo tindrende klar.
Hvis man mener at have hjulpet nogen, herunder Trisha82 eller andre medlemmer af Amino gennem disse tråde, - så tænk igen.
Nu vil jeg så tage min staniolhat på igen, - men jeg inhalerer ikke :)