Man kan jo ændre skattekort i demosystemet, og vist kan den tage delt fradrag Jeg kan ikke regne ud præcis hvordan, hvis han var ansat fra 24/6 til 7/7 så er det jo 14 dage og fradrag lagde jeg til 5.000 kr. Det kan jeg så ikke helt stemme af med danløns brugte fradrag på 2.301 - men hvis jeg selv siger 5.000 delt med 30 dage normalt x 14 dage for denne mand får jeg 2.333 og det stemmer vel ret godt Det ser jo godt ud, nu er det bare at få aftalen i hus med banken. Jeg håber heller ikke jeg får vanskeligheder med e.løn og letløn hvor jeg allerede er tilmeldt og har lavet lidt lønninger, det ser danløn sikkert automatisk når systemet der tilmelder mig e.løn tak for jeres hjælp som sædvanligt vh |
Hej,
Jeg vil anbefale dig at du kigger på Multidatas LønAdministration http://www.multidata.dk/multidata-3955.htm .
Det er en løsning, der svarer 100% til den måde, som du ønsker at indberette løn på. Du giver os besked om hvor meget den enkelte lønmodtager skal have i bruttoløn eller i timer, og så sørger vi for resten. Vi beregner SKAT, ATP, ferie, AMB m.v. og sørger selvfølgelig for at pengene bliver overført. Har du spørgsmål til lønnen/lønsedlen eller til bogføringsbilaget, har du en lønkonsulent, som du kan kontakte for svar. Alt dette gør vi for kr. 142,00 pr. lønseddel ex. moms.
For yderligere information er du meget velkommen til at kontakte os på tlf. 7227 9019.
Med venlig hilsen
Tine
Multidata