Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af logo

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne rigtig godt tænke mig et nyt logo design til min hjemmeside, men synes dog mange af de top professionelle udbydere er lidt dyrere end jeg har tænkt mig at betale. Siger ikke dermed at jeg søger logoer til en flad 50´er, men kr. 1000 eller mere er alligevel for meget.

Har en svaghed for logoer der minder om eksempelvis det på Skype, og kunne godt tænke mig noget i stil med det. Har indsat et link herunder som viser en der har lavet nogle logoer der efter min mening, ser meget pæne ud. Bemærk f.eks. logoet til Teegoo i blå og grøn nuance - sådan et kunne være meget interessant - men er et sådan meget dyrt at lave?

Link

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:48

Hej Allan..

Jeg kan lave et logo til dig for 650kr

Du kan se mine hjemmeside

Og referencer

Skriv en pb hvis det fanger din interesse..

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan,

normalt tager jeg kr. 1000,- for nyt logo, men du kan få det til Amino-pris: kr. 500,-

Så bliver logoet også lavet som vektorgrafik, hvilket er meget vigtigt. Så kan du nemlig bruge det til ALT, uanset trykformat og størrelse.

Dette er også inkl. alle de rettelser du måtte have inden du bliver HELT tilfreds. Desuden skal du intet betale, hvis du ikke synes jeg formår at lave det HELT rigtige logo til dig.

Desuden får du det også leveret i de filformater du ønsker.

Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08

Hej,

Jeg vil lave dit logo for 300kr. Du kan sende en PM eller ringe for mere info om dit logo.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Opret dig på http://www.HatchWise.com så kan du oprette en konkurrence, hvor mange grafiker lave forskellige designs. Alt dette for kun 100 USD.

Det er det bedste valg, da du ikke betaler før du er tilfreds. Hvis du binder dig til en dansk designer, skal du normalt betale uanset om har er god eller ej. De tilbyder ikke andet end en høj pris Big Smile

Desuden får du ikke input fra mange andre designer! Helt gratis i forhold til det du betaler når du er tilfreds.

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 16:25

Remydk:
De tilbyder ikke andet end en høj pris

Den er du lige nødt til at uddybe :)

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 17:06

Det kommer da vist også til at koste mindst 129$ hvis man byder minimum for opgaven, er der  nok ikke de bedste der byder på opgaven.

Høj pris??

Det kommer jo an på hvad man får for pengene, hvis man får en halv times arbejde for 5000 kr. er det dyrt. 

Men det tager trods alt tid at lave et logo design, i min bog er det minimum at starte med en samtale hvor man afklare hvad der skal laves hvad det skal bruges til hvad det skal udtrykke osv, hvor efter der bliver lavet udkast i sort hvid, med 2-3 forslag som er udgangspunkt for videre revidering indtil man er enige om designet. Herefter sættes der farve på efter aftale, og logoet leveres i de ønskede farver, der er afstemt til at blive brugt på tryk, skærm eller folie alt efter hvad det skal bruges til.

Så billigt kan hurtigt blive dyrt, hvis man feks får et logo fra den nævnte side, så ser det måske fint ud på skærmen, men når du så får trykt visitkort så ligner det lort, og der kan måske ikke findes en folie der kommer i nærheden af farven hvis det skal skæres, og på printet folie kan det ikke gengives.

Hvad så?

Teddy Carlsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Hvad snakker du om Remydk?. Jeg laver da logoet ind til kunden er 100% tilfreds med logoet. Så det er noget fis og sige.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:31

Så vidt jeg ved så fungere http://www.HatchWise.com på den måde at flere mennesker laver et logo og så har man så muligheden for at vælge den man bedst kan lide...

Dog er der en utrolig vigtig faktor som ikke bliver taget i betragtning, og det er kommunikation som skal til for at udarbejde et logo som både er repræsenterende for virksomheden samt sigter mod målgruppen virksomheden er ude efter. Ja de fleste af os kan lappe noget grafik sammen og sige, "her har du dit logo" men det kræver noget helt andet at bearbejde og lave en grundig undersøgelse af flere ting som skal indgå i logoet før den er brugbart.

Men i sidste ende er det sådan set "kunden" som bestemmer hvem han/hun vil bruge til at udarbejde logoet.

Fortsat god dag til jer alle :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 17:52

Hej Allan

Jeg kan godt lave dit logo for 750 kr. (Amino-pris)

Du kan se mine referencer her: jonasgoth.dk/freelance/logo
(nyeste er nederst)

Du kan få det leveret allerede på torsdag d. 21. juli, hvis du svarer hurtigt tilbage.

Håber jeg hører fra dig.

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)