Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalings-metoder?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens, mit firma har denne her hjemmeside http://www.ifixphone.dk/ hvor vi reparer iPhone’s men der er bare det problem at mange af kunderne er bange for at betale til firmaet's bank konto imens vi også har telefonen.

Så derfor vil jeg høre om der er nogle af jer der har nogle ideer som ville være mere trygge.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

paypal.com

ewire.dk

Så slipper I for at have indløsningaftale og kan vente med det til I får omsætning til det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarende, kigger lige på det :)

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også Klarna.

De har 2 løsninger. Faktura og afbetaling, men faktura er nok det mest relevante for Jer.

Du printer simpelthen en faktura ud og vedlægger den i returpakken. Kunden har derefter 2 uger til at betale, men du bliver betalt af Klarna med det samme.

Kunden får foretaget et automatisk kreditcheck, men det kræver at I ved hvad prisen for reparationen skal være (tror jeg, muligt de har en anden løsning).

Vi bruger det på UrKompagniet.dk, hvor folk kan købe deres ure på afbetaling/faktura.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der også muligheden for at få Dankortbetaling på jeres hjemmeside, som nok er at foretrække, når I gerne vil "holde på kunderne", uden at skulle sende dem over til andre tjenester (Paypal, eWire osv.) for at betale.

Har I udtalelser fra tilfredse kunder, f.eks. på email, fra Trustpilot, rosende anmeldelser fra fora er det også engod idé at skilte med det på jeres hjemmeside, så potentielle kunder kan blive overbevidst om at I leverer den service der betales for.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarende. klarna lyder som et meget godt bud.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)