Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af Norly.dk Tak

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Gennem de seneste 2 år har vi puslet med vores hjertebarn Norly. Norly omhandler eksklusive læder produkter til mænd, til en overkommelig pris.

Vi taler dokument mapper, kreditkort holdere, små tasker, punge, keyhangers, bælter og den slags.

Vores første udkast til hjemmesiden er ved at være på benene - og vi vil meget gerne hører hvad i synes om det, det gode og bestemt også det dårlige, så vi kan få hjemmesiden til at fungere perfekt.

Siden kan ses HER

Vi har fået taget billeder af en suveræn fotograf og har en del ekstra liggende, som kan ses HER - hvordan får vi dem bedst flettet ind på siden efter jeres mening, og hvilke af dem?

På forhånd tak for hjælpen!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:00

Personligt synes jeg jeres side er simpel, pæn og overskuelig...

Teksten kunne godt have været lidt større nogle steder især under beskrivelserne af produkterne..

Ang. de resterende billeder, så kunne jo eventuelt tilføje dem til produkterne, dvs at et produkt kan have flere billeder fra forskellige vinkler, som nogle af dem allerede har :)

Fortsat god søndag

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 19:18

Som tidligere nævnt, teksten kunne godt være større. Synes også siden var lidt langsom om at loade.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:22

Rigtig simpel og stilfuld side.

Lige 2 hurtige ting du kan overveje..

Måske slide er en anelse for langsom

Kontaktformular under contact

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 19:24

Min oplevelse er at siden er simpel(positivt), men teksten er meget lille og ville foreslå at de andre produkt forslag kom længere op på venstre side. Bruger firefox.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58

Jeg vil anbefale at bruge noget andet end en lille fin nøglering som blikfang på forsiden! Det er kikset i mine øjne og udstråler ikke den grad af luksus, du nok tilstræber. Brug hellere nogle af jeres andre produkter; nogle af dem, der fylder mere og evt. har indhold, som fx pas-holderen eller omslaget til time-manageren. Og gerne i en større udgave end den lille-bitte nøglering.

Er du sikker på, at den engelske tekst forneden er korrekt?

NORLY is more than genuine leather goods
It is a Vision of Differentiation in all aspects
In the best materials we Trust.

Jeg undrer mig over, hvorfor Vision, Differentiation og Trust er stavet med stort. Er heller ikke sikker på, at L'et i overskriften Affordable Luxury behøver være med stort.

Under Knowledge står der "designed with cleaver workmanship". Skal der ikke stå clever i stedet for cleaver?

Så står der også "We do therefore only use...". Er det korrekt engelsk?

Videre: "From the idea to the finalized product, do our skilled designer...".

Jeg har ikke læst mere, men jeg tror altså nok, at der bør pudses en oversætter og korrekturlæser på den hjemmeside...

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 21:05

Hej Alle,

Tusind tak for de mange kommentarer, det er perfekt! En en de større ting vi mangler er uden tvivl teksten, som er skrevet alt for hurtigt, og ikke gennemarbejdet endnu.

Poul Madsen:

Jeg vil anbefale at bruge noget andet end en lille fin nøglering som blikfang på forsiden! Det er kikset i mine øjne og udstråler ikke den grad af luksus, du nok tilstræber. Brug hellere nogle af jeres andre produkter; nogle af dem, der fylder mere og evt. har indhold, som fx pas-holderen eller omslaget til time-manageren. Og gerne i en større udgave end den lille-bitte nøglering.

Er du sikker på, at den engelske tekst forneden er korrekt?

NORLY is more than genuine leather goods
It is a Vision of Differentiation in all aspects
In the best materials we Trust.

Jeg undrer mig over, hvorfor Vision, Differentiation og Trust er stavet med stort. Er heller ikke sikker på, at L'et i overskriften Affordable Luxury behøver være med stort.

Under Knowledge står der "designed with cleaver workmanship". Skal der ikke stå clever i stedet for cleaver?

Så står der også "We do therefore only use...". Er det korrekt engelsk?

Videre: "From the idea to the finalized product, do our skilled designer...".

Jeg har ikke læst mere, men jeg tror altså nok, at der bør pudses en oversætter og korrekturlæser på den hjemmeside...

Super fedt med alle dine kommentarer, der har du virkelig taget fat i noget konkret - fedt.

Vi arbejder på at få en ny udgave af teksten op indenfor et par dage. Den håber jeg også i vil være med til at give noget feedback tilbage på.

Andre forslag og kommentarer? Indtil videre har i været inde på:

- Teksten skal omformuleres i større grad.

- Nyt forside billede (kunne vi eventuelt bruge et af kontekst billederne (hvor der er en der står med en af vores produkter - det ligger inde på det sidste nævne link i første tråd).

- Tekststørrelsen skal forstørres.

- Optimering af hurtigheden på hjemmesiden, hvilket simpelt kan gøres ved at tage flash af, og bruge et mere moderne slide program.

- Flere billeder pr produkt fra forskellige vinkler. - Det kan hænge sammen med den overstående, at vi laver et slide show der kører hurtigt, så den ikke trækker på siden ressourcer og samtidig har 3 billeder pr produkt.

Vi overvejer desuden, at lave et samlet slideshow på forsiden, hvor alle produkter kører med 3 sekunders interval, hvad synes i om den ide?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:53

Ekstrem tom forside jeg fatter overhovedet ikke hvad siden omhandler ved at kigge på forsiden .

Få korte intro tekst forsiden.

Klikket videre i menu , kunne ikke se nogle produkter tjekker bunden der er links , men også et produkt kan dog ikke se hvordan det kan bestilles .

For stort billedet i forhold resten af siden , ekstrem kort produkt beskrivelse .

Kunne ikke finde handelsbetinglserne på siden ?

Kontaksiden en fordel lav en kontaktform der og meget kort tekst om dig og CVR nummer også en fordel der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:57

God feedback der har været.

Jeg undrer mig dog over nøgleringen på forsiden hvis det er taget af en professionel fotograf (og grafiker?) 

Der må godt være mere close-up der viser det er lækkerier og ikke billigt tingeltagel. Det kan billeder ellers gøre ret godt. Det gør et lille frimærke på forsiden ikke - selvom jeg godt kan følge den med at få det til at se eksklusivt ud med "negative space".

Hvis størrelsen er et problem, så hellere vis en del af nøgleringen så man får en fornemmelse af hvor lækkert kram det er :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 22:58

Jeg synes det er synd at I ikke udnytter det felt der er sat af til billeder - og så viser produkterne noget større / tættere på.  Det ser for småt ud - som andre også har nævnt.
Eneste billeder som fylder feltet er sidste billede af hvert af bælterne. Her er det ene så desværre enten ikke helt skarpt - eller også er det i for lav opløsning til at blive vist så stort.  (nederste bælte - billede 3)

Jeg tror også det ville være en god idé at have et billede af hvert produkt, med ting I - pas - kreditkort - nøgler - blok o.s.v. De giver en meget bedre fornemmelse af størrelse - og en fornemmelse af hvordan det virker i brug.
Man får også en bedre fornemmelse af hvor kraftig en kvalitet det er, hvis man kan se læderet i forhold til fx. pas og kreditkort.

Synes der mangler tekst om hvilken type læder det er - behandling m.m. Det er forholdsvis dyre produkter - hvis jeg skulle købe dem ville jeg godt have lidt mere info om hvad det er jeg køber - om det er pengene værd..

Jeg synes nogle af billederne er lige en tand for meget til den mørke side - detaljer i skyggeområder forsvinder nærmes helt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)