Jeg vil anbefale at bruge noget andet end en lille fin nøglering som blikfang på forsiden! Det er kikset i mine øjne og udstråler ikke den grad af luksus, du nok tilstræber. Brug hellere nogle af jeres andre produkter; nogle af dem, der fylder mere og evt. har indhold, som fx pas-holderen eller omslaget til time-manageren. Og gerne i en større udgave end den lille-bitte nøglering.
Er du sikker på, at den engelske tekst forneden er korrekt?
NORLY is more than genuine leather goods
It is a Vision of Differentiation in all aspectsIn the best materials we Trust.
Jeg undrer mig over, hvorfor Vision, Differentiation og Trust er stavet med stort. Er heller ikke sikker på, at L'et i overskriften Affordable Luxury behøver være med stort.
Under Knowledge står der "designed with cleaver workmanship". Skal der ikke stå clever i stedet for cleaver?
Så står der også "We do therefore only use...". Er det korrekt engelsk?
Videre: "From the idea to the finalized product, do our skilled designer...".
Jeg har ikke læst mere, men jeg tror altså nok, at der bør pudses en oversætter og korrekturlæser på den hjemmeside...
Super fedt med alle dine kommentarer, der har du virkelig taget fat i noget konkret - fedt.
Vi arbejder på at få en ny udgave af teksten op indenfor et par dage. Den håber jeg også i vil være med til at give noget feedback tilbage på.
Andre forslag og kommentarer? Indtil videre har i været inde på:
- Teksten skal omformuleres i større grad.
- Nyt forside billede (kunne vi eventuelt bruge et af kontekst billederne (hvor der er en der står med en af vores produkter - det ligger inde på det sidste nævne link i første tråd).
- Tekststørrelsen skal forstørres.
- Optimering af hurtigheden på hjemmesiden, hvilket simpelt kan gøres ved at tage flash af, og bruge et mere moderne slide program.
- Flere billeder pr produkt fra forskellige vinkler. - Det kan hænge sammen med den overstående, at vi laver et slide show der kører hurtigt, så den ikke trækker på siden ressourcer og samtidig har 3 billeder pr produkt.
Vi overvejer desuden, at lave et samlet slideshow på forsiden, hvor alle produkter kører med 3 sekunders interval, hvad synes i om den ide?