Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Ekspert blogger

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg tænkt på egentlig kravene til at blive "Amino Ekspert blogger" samt for at beholde denne titel...

Grunden til mit spørgsmål er at jeg er stødt på denne side på dr:

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2011/06/21202115.htm

Det er interessant læsning om Rene Sørensen og Pink marketing.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Martin Hedegaard:

Nu har jeg tænkt på egentlig kravene til at blive "Amino Ekspert blogger" samt for at beholde denne titel...

Grunden til mit spørgsmål er at jeg er stødt på denne side på dr:

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2011/06/21202115.htm

Jeg tror ikke på at kravene for at blive Ekspert blogger på amino er særlig højt, blot du kan skrive en masse om et eller andet emne.

At kalde det ekspert blogger synes jeg lyder forkert,  da nogle af dem der sidder som ekspert blogger ikke er specielt dygtige indenfor det de laver. Dermed ikke sagt at det er alle ekspert bloggere (langt fra), jeg følger med i en del af de indlæg fra nogle af ekspert bloggerne.

Men jeg synes også mange af dem ikke burde have den titel, da deres indlæg ikke er vildt brugbare / ekspert lignende, men blot et amatør blogger indlæg.

Men det er blot min mening :)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kontant er en ting - Et program hvor alt køres op til noget det ikke er - at være ekspertblogger er en anden ting.

Nu vil jeg ikke beskytte Rene, men i og med jeg netop har købt hans virksomhed, trendfighter.dk, og kender Rene, så kender jeg også historien bag hvorfor det er gået skidt det sidste stykke tid - Og han og virksomheden er havnet i kontant. Og nej, jeg skal ikke beskytte Rene - Han har været et fjols og det er ikke acceptabelt, at flere kunder ikke har modtaget deres varer. Men han har fået skubbet, og har indset at virksomheden skulle sælges og kunderne skulle behandles - Derfor har han valgt at gå ud og sælge virksomheden.

Om Rene skal være ekspert blogger på amino eller ej skal jeg ikke blande mig i - Men jeg synes da der er kommet nogle gode indlæg fra Rene. Serie-fupmager eller ej Wink.

Men det er forkert at tro, at fordi man er ekspert blogger er man alt det vi andre ikke er.
Jeg har én ekspert blogger, som virkelig har gjort nogle ting sure for mig og vores virksomhed - Trods det at personen sidder og "ekspert blogger" på selv samme område.

Men ja, de ekspert bloggere der er på amino er helt sikkert "eksperter" på de områder de skriver om. Og uanset hvad så hjælper de os andre, og det er sgu stil! At nogle så driver deres virksomhed på en helt anden måde, tjaa ...

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Hedegaard:

Nu er jeg nok en del mere overbærende end de fleste, og ønsker ikke at blande mig i hvad andre render og laver. Det må være en sag mellem dem, deres kunder/samarbedspartnere og evt. myndighederne, hvis det er det der skal til.

Der er selvfølgelig grænser, og jeg ville nok ikke synes det var fedt hvis eks. Peter Lundin blev ekspertblogger. Men det er selvfølgelig op til den enkelte at vurdere, hvad man mener er acceptabelt.

Min holdning er, at så længe ekspert bloggerne har noget interessant og brugbar viden de kan formdile videre, og jeg kan have glæde af det, så er det fint med mig. Hvad de så selv går og roder med i deres eget firma, blander jeg ikke sammen med den viden de deler.

Eksempelvis synes jeg det kunne være sjovt, og måske også lærerigt, at have sådan nogen som Stein Bagger og Kurt Thorsen som ekspert bloggere. Uanset at de har dummet sig (kraftigt) i nogle sammenhænge, er jeg slet ikke i tvivl om at mange ville kunne lære meget af dem. Det skulle selvfølgelig nok ikke være rådgivning om regnskaber osv. de skulle blogge om, men nok nærmere nogle emner hvor de havde været kreative på den fede måde :o)

Jeg er ikke bange for at tage imod viden fra folk, uden at blande mig i deres andre forhold, men jeg ved også at jeg er ret alene med det synspunkt. I hvert fald herinde :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Som Rasmus siger ville jeg nok også tage programmet "kontant" med et gran salt.

Jeg synes at kontant er af så ringe en kvalitet at jeg har overvejet at melde dem til kontant.

Tænk engang - jeg tror jeg har gennemført 30.000 salg i den tid jeg har drevet virksomhed.

Udaf disse 30.000 salg har jeg snydt meget få, - men jeg er sikker på at kontant kan finde rigeligt med mennesker til et helt program hvis de prøver. Der er nemlig altid nogen der føler sig snydt.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:
Udaf disse 30.000 salg har jeg snydt meget få

Hmm.. *host*Omformulering*host* Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 13:39

Rasmus Borup Nielsen:

Kontant er en ting - Et program hvor alt køres op til noget det ikke er - at være ekspertblogger er en anden ting.

Nu vil jeg ikke beskytte Rene, men i og med jeg netop har købt hans virksomhed, trendfighter.dk, og kender Rene, så kender jeg også historien bag hvorfor det er gået skidt det sidste stykke tid - Og han og virksomheden er havnet i kontant. Og nej, jeg skal ikke beskytte Rene - Han har været et fjols og det er ikke acceptabelt, at flere kunder ikke har modtaget deres varer. Men han har fået skubbet, og har indset at virksomheden skulle sælges og kunderne skulle behandles - Derfor har han valgt at gå ud og sælge virksomheden.

Om Rene skal være ekspert blogger på amino eller ej skal jeg ikke blande mig i - Men jeg synes da der er kommet nogle gode indlæg fra Rene. Serie-fupmager eller ej Wink.

Men det er forkert at tro, at fordi man er ekspert blogger er man alt det vi andre ikke er. Jeg har én ekspert blogger, som virkelig har gjort nogle ting sure for mig og vores virksomhed - Trods det at personen sidder og "ekspert blogger" på selv samme område.

Men ja, de ekspert bloggere der er på amino er helt sikkert "eksperter" på de områder de skriver om. Og uanset hvad så hjælper de os andre, og det er sgu stil! At nogle så driver deres virksomhed på en helt anden måde, tjaa ...

Gider du ikke lige markere det med fed hvor du rent faktisk svare på spørgsmålet?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 13:45

Jørgen Olsen:

Som Rasmus siger ville jeg nok også tage programmet "kontant" med et gran salt.

Jeg synes at kontant er af så ringe en kvalitet at jeg har overvejet at melde dem til kontant.

Ja hvorfor mon du har denne mening...

Jørgen Olsen:
Udaf disse 30.000 salg har jeg snydt meget få,

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mark MK:

Rasmus Borup Nielsen:

Men det er forkert at tro, at fordi man er ekspert blogger er man alt det vi andre ikke er. Jeg har én ekspert blogger, som virkelig har gjort nogle ting sure for mig og vores virksomhed - Trods det at personen sidder og "ekspert blogger" på selv samme område.

Gider du ikke lige markere det med fed hvor du rent faktisk svare på spørgsmålet?

Hej Mark,

Måske kommer jeg ikke med noget svar - Men jeg synes jeg bidrager til debatten. I forhold til andre - Ingen nævnt ingen glemt Wink

Handel med varepartier via Trademen

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:59
Problemet er at man altid associeres med det negative. Jeg kan godt se et problem i at ekspert bloggerne ikke er helt rene. For mig at se burde de have mere integritet end andre, da de til en vis grad repræsenterer amino. hvis jeg skal bruge amino professionelt skal det også være seriøst, jeg ville hade at sige ude i byen: " prøv at kig på amino efter det...", for de derefter varer at amino ikke er seriøst, da det er der serie- svindlene er eksperter.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)