Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Ekspert blogger

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har man været i kontant, burde man ikke være ekspert blogger.

Hvor troværdig programmet er, ja det er svært at sige. En ting er dog sikkert, de tager ikke et firma med i programmet, uden mange klager..

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 17:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ideén med ekspertbloggerne var god, men desværrre er den tydeligvis solgt til "ekspertbloggerne" ud fra devisen om "hvad er der i det for mig?" - og det er lidt synd.

Der bliver jo serveret en god gang narrefisse (m/k) på emner der mere er nyheds-/salgsbreve end ønsket om at formidle noget konkret viden til glæde for de uerfarne iværksættere.

Det er ingen succes hvis nogen afmelder nyhedsbreve, - når man har slidt for at få 150 modtagere. Det er ingen succes at at have kant, hvis det skræmmer 2 ud af de 5 kunder man har væk. Osv. osv.

Det er selvfølgelig helt okay at have en bannerreklame så man måske kan købe en bog eller abbonere på noget i samme boldgade som ekspertbloggeren skriver om, - fordi så har man fået et indtryk af om man overhovedet er på et sted i sin opstart hvor de penge er godt givet ud.

Hvad der ikke er okay, er at klaske et indlæg på tapetet fordi veninden har lavet et datingsite for sexhungrende midaldrende kvinder som søger unge drenge, - og så lige refere til et tidligere indlæg om passiv indtægt. Jeg er godt nok en gammel dreng - men tro mig - der er ikke muligt at være passiv når det kommer til cougars :)

Så vi må nok indse, at konceptet omkring ekspertbloggerne ikke blev til noget, og derfor giver det heller ikke nogen mening at stille krav om noget som helst.

Der er selvfølgelig nogle brave bloggere mellem som yder en god indsats om som man kan lære rigtigt meget fra, - og det skal man nok glæde sig mere over end at ærgre sig over at man ikke får fuld valuta hele vejen.

Som i filmen "Forest Gump" med Tom Hanks i en lettere omskrevet oversættelse; Livet er som en æske fyldt chokolade, - man ved aldrig hvad indholdet i næste stykke vil være....

Så lad være med at ærgre dig eller stille krav, men nyd når der kommer noget du kan bruge....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:47
Jeg tror i har misforstået konceptet en smule.
Ekspertbloggere er ikke betalte journalister.
De er iværksættete lige som jer, med en stor viden om et emne og evne og lyst til at dele den viden med andre.

Deres "løn" er den opmærksomhed de kan få på bloggen og glæden ved at hjælpe andre.

I kan så give deres indlæg karakter og på den måde vise hvad i kan bruge.

Så i stedet for at klage her, så kommenter og giv karakter i de indlæg i har en holdning til og lad være med at generalisere, for vi har nogle hammer gode bloggere med en stor viden. Og hvorfor ikke glæde sig over dem, fremfor at ærgre sig over relativt få dårlige indlæg der er.

Så giv dem opmuntring istedet for prygl.

Mht. Rene så afventer jeg svar på nogle ting fra ham og indtil da holder jeg sommerferie.

Dbh Martin
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes altså mange af jer er nogle værre brokhoveder... 

Selvfølgelig er de nuværende "eksperter"(inklusiv mig selv) ikke samme kvalitet som hvis man samlede de 5-10 mest succesfulde i iværksættere/erhvervsledere i DK.

Problemet er bare at det nok ikke er muligt da de fleste nok ikke har tid eller kræver en pose penge for at skrive... og hvad villle der så ske? Så skal man betale for at læse det meste på Amino og det gider de fleste nok ikke.

Derfor synes jeg man skal vende det til noget positivt og tænke på hvor fedt det er at der sidder så mange derude og kommer med gode råd og erfaringer helt GRATIS.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49

Kristoffer Hjerrild:

Selvfølgelig er de nuværende "eksperter"(inklusiv mig selv) ikke samme kvalitet som hvis man samlede de 5-10 mest succesfulde i iværksættere/erhvervsledere i DK.

Hej kristoffer

Det er såmænd heller ikke det man forlanger. Men mere at der er et relevant indhold i ens blog. Og at det ikke bære præg af at det er et salgsbrev, eller en skjult reklame fx.

Og desværre så er det efterhånden meget af det jeg ser, med undtagelse for få.

/Kenneth

Ps. du fik mig til at læse nogle af dine blogs, selvom det ikke har min interrasse, så synes jeg at dine er nogle af dem der har dybde.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:19

Kenneth:
Og desværre så er det efterhånden meget af det jeg ser, med undtagelse for få.

Jeg er langt fra enig.
Prøv nu lige at læse de sidste 20 stk. og se om du ikke tager fejl.
http://www.amino.dk/blogs/ekspertblog.aspx

Langt de fleste indlæg har 5 stjerner i snit og hvis du er uenig i disse karakterer, så stem selv og giv nogle kommentarer.

Jeg tror det der sker, er at "i" læser et enkelt dårligt indlæg som skuffer jer og så lader det væres jeres dom over dem alle.

Læs nu lige nogle flere indlæg og deltag, alt andet er synd for de gode bloggere som "i" generaliserer over.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

Martin Thorborg:
Langt de fleste indlæg har 5 stjerner i snit og hvis du er uenig i disse karakterer, så stem selv og giv nogle kommentarer.

Hej Martin

Nu er det også sådan at nogle af de blogger, er populære mennesker med mange venner. Og derfor får de det.

Det som man mere skal spekulere på, er hvorfor, at det konstat er de samme som der kommenter opløftende, og hvorfor er det de samme der giver karakter.

JEg skal da ærligt indrømme, at jeg kun giver 5 stjerner til de mennesker der siger mig noget, og undlader at gøre noget ved mennesker der ikke siger mig noget. Og det er sådan lidt en tendens der er her på amino, eftersom at alle pluds kan se hvem der giver dem hvad.....

Og ærligt, jeg gider ikke at skal bruge min tid i på at forklare stjerner i min indbakke.....Når folk ikke selv kan forstå at der kan være delte meninger.

/Kenneth

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:26

Kenneth:

Martin Thorborg:

Hej Martin

Nu er det også sådan at nogle af de blogger, er populære mennesker med mange venner. Og derfor får de det.

Det som man mere skal spekulere på, er hvorfor, at det konstat er de samme som der kommenter opløftende, og hvorfor er det de samme der giver karakter.

JEg skal da ærligt indrømme, at jeg kun giver 5 stjerner til de mennesker der siger mig noget, og undlader at gøre noget ved mennesker der ikke siger mig noget. Og det er sådan lidt en tendens der er her på amino, eftersom at alle pluds kan se hvem der giver dem hvad.....

Og ærligt, jeg gider ikke at skal bruge min tid i på at forklare stjerner i min indbakke.....Når folk ikke selv kan forstå at der kan være delte meninger.

/Kenneth

Nu kan man ikke se hvem der giver stjerner i blogs...
Men anyway, det du siger er at du bare vil brokke dig, men ikke hjælpe til med at gøre det bedre.
Se, det hjælper ikke rigtigt nogen vel?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31

Martin Thorborg:
Nu kan man ikke se hvem der giver stjerner i blogs...
Men anyway, det du siger er at du bare vil brokke dig, men ikke hjælpe til med at gøre det bedre.
Se, det hjælper ikke rigtigt nogen vel?

Hej Martin

Først var jeg ikke klar over det med stjerner, og blogs....rart at vide. Yes

Og så skal jeg da nok gøre en indsats, og det tror jeg så også mange vil fremover.

Og ja, jeg vil gerne brokke mig, hvem vil ikke det, hvis det kan højne et niveau...Stick out tongue

/Kenneth

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:35

Kenneth:
Og ja, jeg vil gerne brokke mig, hvem vil ikke det, hvis det kan højne et niveau..

Det eneste det hjælper generelt at skælde ud på ekspertbloggerne, er at de gode forsvinder og de middelmådige bliver.
Vi har mistet flere super gode bloggere pga. den slags og det er jeg rigtig ked af.
Så vær konstruktiv og skriv til den enkelte blogger og husk også at rose dem der er dygtige.

De bedste hilsner

Martin

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)