Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.unik-data.dk søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg håber at der er nogle som vil være så behjælpelige med at kigge på mit site og lige komme med en kommentar på hvad der er godt og hvad der kan gøres bedre.

Nu har jeg i et stykke tid arbejdet på den og nærmest set mig blind på det. 

www.unik-data.dk

Jeg glæder mig til at høre jeres guldkorn :)

Mvh,

Benjamin Bjerring
Unik-Data 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:46

Det er en Ekstrem tekstfattig siden intet tekst på forsiden mv.

hvad får man i pc kursus står ingenting hvad i vil tilbyde

pc lursus lære man omkring word eller er det hvordan man reparere en computer mv.?

Pris siden lav interne links der forklare dine ydelser til undersider

Lav gerne en FAQ siden spørgsmål svar side

efter læst 10 minutter på siden er jeg ikke hel sikker på alt i denne her side lige fra rådgivning af køb computer hvordan ved noget

lav en liste hvordan i hjælper kunden eller kald det en tjekliste

fjerne skadelige surfware der står intet om hvordan i gør det er det kun bærbar computer eller er det også stationær og hvad kan i fjerne kom med eks.

Lukker computer selv eller pup up på computer mv.

Opgardering af computer kan man ikke forklare med 16 ord og sådanne kunne jeg blive ved i alt i mangler stærkt at forklare hvad i tilbyder.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:50

Hej Benjamin,

Jeg synes overordnet set, at det er en fin side, men der kan selvfølgelig altid forbedres noget.

Først og fremmest skal du have foretaget noget søgeoptimering, således, at dine sidetitler indeholder flere nøgleord og er mere sigende.

Blandt andet på din forside kan man ikke ud fra titlen læse, hvad firmaet handler om. Det bør rettes.

Derudover synes jeg, at du skal lave noget mere call-to-action på forsiden. Man kunne opsætte tre-fire knapper med kort information i stedet, så man hurtigt kan klikke på de services, man har brug for.

På undersiderne kunne I med fordel også placere telefonnummer og mail i toppen af siden. Der er meget spildplads ovre i højre side på den sorte bjælke - det kunne udnyttes til disse informationer.

Held og lykke fremover :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:52

Gode pointer, Mikael. Jeg savner egentlig også en side over, hvilke medarbejdere, der er hos jer, så det bliver lidt mere personligt og troværdigt.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 22:57

Tak til jer begge :)

Ja siden er enormt tekstfattig.. men nu har jeg skrevet og slettet, slettet noget mere og skrevet lidt til.. i sidste ende er jeg bare mega dårlig til at få det ned på tekst.. men nu har jeg da nogle gode tiltag og ideer at gå videre med :D

Tak fordi i gad at tage jer tid til at give mig lidt inspiration! Nu kan jeg få det på min TODO-liste så det kan blive set på i denne weekend.

God weekend til jer :)

Mvh,

Benjamin Bjerring
Unik-Data 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)