Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gå ikke glip af AminoTastic 2011

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Henriette Marvig:
adgang til Søpavillonen

I folkemunde kendt som Klamydiaslottet, det giver networking en helt anden dimension

:D

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 10:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så har jeg købt billet, og jeg glæder mig til at møde en masse Aminoer - både på messen og til AminoTastic. Jeg har aldrig ført kunnet deltage, men endelig endelig kan jeg :-) 

Og lige en idé til arrangørerne. Det kan jo nok ikke nås til i år, men det kunne da være sjovt, hvis der til Aminotastic også var "Amino Awards", hvor man én gang om året hyldede de Aminoer, som giver den en ekstra skalle herinde og giver deres energi, kloge ord og erfaringer til os andre. Der kunne jo være 3-4 kategorier, og alle Aminoer kan stemme. Jeg synes, at det kunne være en sjov del af AminoTastic, og så er det jo aldrig dårligt at anerkende de mange gode mennesker, der får det hele til at være en dejlig og lærerig oplevelse.

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Dimsedut:

I folkemunde kendt som Klamydiaslottet, det giver networking en helt anden dimension

:D

haha det er et god danse sted, med masse dyre og dårlige coctails. Og man slipper for 20 årige der hopper rundt.Clamydia... hmmm har ikke oplevet endu og har ikke behov for at opleve:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 18:00

Yes! Jeg er klar Big Smile

Tommy Krabbe:
 Jeg har aldrig ført kunnet deltage, men endelig endelig kan jeg :-) 

Det kan du også godt glæde dig til. Det var i hvert fald superfedt sidste gang i Køge.

Der er en helt speciel stemning, og en masse energi...

Tommy Krabbe:
Det kan jo nok ikke nås til i år, men det kunne da være sjovt, hvis der til Aminotastic også var "Amino Awards", hvor man én gang om året hyldede de Aminoer, som giver den en ekstra skalle herinde og giver deres energi, kloge ord og erfaringer til os andre. Der kunne jo være 3-4 kategorier, og alle Aminoer kan stemme. Jeg synes, at det kunne være en sjov del af AminoTastic, og så er det jo aldrig dårligt at anerkende de mange gode mennesker, der får det hele til at være en dejlig og lærerig oplevelse.

Det var da en fed idé. Den er da helt sikkert værd at arbejde videre med. 

mvh

Jan

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:23

Lyder spændende.

Ros til dem der har lavet bannerreklamen og hjemmesiden. Det er ret fedt lavet, synes jeg. Og så lagde jeg lige mærke til at Amino Plus prisen på 299,- nu er blevet rykket op over de 499,- Sådan skal det gøres Yes

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har lige opdaget, at der er et lille AminoTastic ikon på min profil ... sød lille finesse! :o) Når jeg klikker på den kommer jeg frem til tilmeldingssiden, hvilket jo er knapt så relevant, da jeg jo allerede er tilmeldt ;o) 

Det ville derimod være rigtig dejligt, hvis man kunne trykke på den og Vupti, så dukkede en liste op af alle de tilmeldte Amino'er ;o)

Hav en dejlig dag,

Susan :o)

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 10:44

Jeg glæder mig også rigtig meget til at se jer allesammen.

Har heller ikke kunne deltage før, men nu er der købt billet og børnene bliver passet hos mormor Smile

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 13:32

Gita Street:
Ros til dem der har lavet bannerreklamen og hjemmesiden. Det er ret fedt lavet, synes jeg.

Ja - der ser godt ud. Der er lidt Mount Rushmore over billedet på forsiden (vi mangler bare lige den hemmelige gæst på billedet - så er det fuldendt) Smile

mvh

Jan

Fra København
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Smile

Det er mig en ære at kunne offentliggøre endnu en fremragende indlægsholder på AminoTastic 2011:

Rolf Høegh - Forfatter, mentor og resultatskaber

Hvis I ikke har købt en billet endnu, så gør det her!

I kan se her hvilke Amino'er, der allerede er tilmeldt!

Vi glæder os umådeligt meget til at se jer alle sammen!! Det bliver en fantastisk aften i godt selskab Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:35

Lyder godt :) Skal også lige finde ud af om jeg kommer :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)