Så har jeg købt billet, og jeg glæder mig til at møde en masse Aminoer - både på messen og til AminoTastic. Jeg har aldrig ført kunnet deltage, men endelig endelig kan jeg :-)
Og lige en idé til arrangørerne. Det kan jo nok ikke nås til i år, men det kunne da være sjovt, hvis der til Aminotastic også var "Amino Awards", hvor man én gang om året hyldede de Aminoer, som giver den en ekstra skalle herinde og giver deres energi, kloge ord og erfaringer til os andre. Der kunne jo være 3-4 kategorier, og alle Aminoer kan stemme. Jeg synes, at det kunne være en sjov del af AminoTastic, og så er det jo aldrig dårligt at anerkende de mange gode mennesker, der får det hele til at være en dejlig og lærerig oplevelse.
I folkemunde kendt som Klamydiaslottet, det giver networking en helt anden dimension
:D
haha det er et god danse sted, med masse dyre og dårlige coctails. Og man slipper for 20 årige der hopper rundt.Clamydia... hmmm har ikke oplevet endu og har ikke behov for at opleve:)
Jeg har aldrig ført kunnet deltage, men endelig endelig kan jeg :-)
Det kan du også godt glæde dig til. Det var i hvert fald superfedt sidste gang i Køge.
Der er en helt speciel stemning, og en masse energi...
Tommy Krabbe:
Det kan jo nok ikke nås til i år, men det kunne da være sjovt, hvis der til Aminotastic også var "Amino Awards", hvor man én gang om året hyldede de Aminoer, som giver den en ekstra skalle herinde og giver deres energi, kloge ord og erfaringer til os andre. Der kunne jo være 3-4 kategorier, og alle Aminoer kan stemme. Jeg synes, at det kunne være en sjov del af AminoTastic, og så er det jo aldrig dårligt at anerkende de mange gode mennesker, der får det hele til at være en dejlig og lærerig oplevelse.
Det var da en fed idé. Den er da helt sikkert værd at arbejde videre med.
Ros til dem der har lavet bannerreklamen og hjemmesiden. Det er ret fedt lavet, synes jeg. Og så lagde jeg lige mærke til at Amino Plus prisen på 299,- nu er blevet rykket op over de 499,- Sådan skal det gøres
Har lige opdaget, at der er et lille AminoTastic ikon på min profil ... sød lille finesse! :o) Når jeg klikker på den kommer jeg frem til tilmeldingssiden, hvilket jo er knapt så relevant, da jeg jo allerede er tilmeldt ;o)
Det ville derimod være rigtig dejligt, hvis man kunne trykke på den og Vupti, så dukkede en liste op af alle de tilmeldte Amino'er ;o)