Hej Aminoer Jeg har gennem længere tid arbejdet på et nyt projekt. Jeg har startet en ny internet butik der hedder Granitbutikken I den forbindelse vil jeg gerne have feedback fra jer gæve aminoer. Hvad kan jeg gøre for at shoppen bliver endnu bedre? I butikken har vi et stort udvalg af forskellige granit produkter: I kan se shoppen på www.granitbutikken.dk Ser frem til jeres feedback. "Iværksætter lysten driver ideerne." |
Hej Jacob.
Her er lidt feedback.
1) Der mangler priser på produkterne på forsiden - man når at blive i tvivl om det er en butik eller blot en info-side som man er landet på.
2) Overskrifterne på de 4 produktgrupper på forsiden skal gøres mere tydeligere - det er svært for folk at gætte hvor de forskellige produkter befinder sig udelukkende på baggrund af billederne.
3) Der er et par slåfejl hist og her, eksempelvis på "fragt sjælland" siden. "konkurrence dygtige" skal skrives i et ord. Der mangler et g i "tillæges". Andre steder mangler der et s i "brofaste forbindeler" (og for øvrigt mener du nok brofaste øer).
4) Slå nyhedsbrev til som default i dit bestillingsflow. Det er lovligt, blot man kan fravælge i både købsøjeblikket og senere.
Det var vist de væsentlige ting, som jeg synes bør rettes.
Bortset fra det, så kunne jeg sagtens finde på at handle hos dig, når jeg en dag får tid til at gøre noget ved min forsømte have :o)
Mvh Troels.