Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Granitbutikken

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har gennem længere tid arbejdet på et nyt projekt. Jeg har startet en ny internet butik der hedder Granitbutikken I den forbindelse vil jeg gerne have feedback fra jer gæve aminoer. Hvad kan jeg gøre for at shoppen bliver endnu bedre?

I butikken har vi et stort udvalg af forskellige granit produkter:

I kan se shoppen på www.granitbutikken.dk

Ser frem til jeres feedback. "Iværksætter lysten driver ideerne."

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 18:14

Hej Jacob.

Her er lidt feedback.

1) Der mangler priser på produkterne på forsiden - man når at blive i tvivl om det er en butik eller blot en info-side som man er landet på.

2) Overskrifterne på de 4 produktgrupper på forsiden skal gøres mere tydeligere - det er svært for folk at gætte hvor de forskellige produkter befinder sig udelukkende på baggrund af billederne.

3) Der er et par slåfejl hist og her, eksempelvis på "fragt sjælland" siden. "konkurrence dygtige" skal skrives i et ord. Der mangler et g i "tillæges". Andre steder mangler der et s i "brofaste forbindeler" (og for øvrigt mener du nok brofaste øer).

4) Slå nyhedsbrev til som default i dit bestillingsflow. Det er lovligt, blot man kan fravælge i både købsøjeblikket og senere.

Det var vist de væsentlige ting, som jeg synes bør rettes.

Bortset fra det, så kunne jeg sagtens finde på at handle hos dig, når jeg en dag får tid til at gøre noget ved min forsømte have :o)

Mvh Troels.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:56

sæt de vare i ikke har på lager nederste på siden de sælger i jo ikke lige nu så der er en del kunder der sikkert hopper videre til næste efter 1 et ikke på lager i er jo ikke verdens eneste side og nogle vil gerne have ting går stærkt, den enkle  jeg klikker lå i midten på siden

Kontakt formular det ville gøre det lettere at kontakte jer

lidt mere tekst omkring produkter og lidt interne links struktur på siden det ville hjælpe meget på søgeord optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 22:36

Hej Troels og Michael

Rart med noget feedback, har været igang med stavebøfferne ang. levering. Tilrettet lidt på forsiden med priser. Der er flere ting der skal kigges på i morgen.

Kontaktformular kan jeg godt se, jeg skal have tilføjet.

Troels, når du får brug for granit til haven, er du velkommen til at kontakte mig. Hvis det er større mængder kan der indhentes tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Jeg kan godt følge Troels Kjems i det med overskrifterne. Det, som jeg savnede, er rammer: Rammer, som afgrænser de forskellige afsnit, og det ville også hjælpe på overskrifterne. Som det står nu, står afsnittene lidt ustruktureret.

Personligt er jeg til sten, krystaller og farver, og det kan være, at det var en ide med et afsnit, som viser polerede granit-overflader, altså hvor forskellige de kan stråle i alle mulige farver. Du kan overveje det som en fremtidig udvidelse, men der er da sikkert nogle, der finder granit-krystaller interessante, særligt de, der også kan lide smykker. Din egen website lægger ikke op til noget med smykker, men du kan godt linke til websites, der gør. Det udvider folks indtryk af granits anvendelsesmuligheder.

Du kan også (igen: Det er bare en ide) udvide med de danske granit-forekomster - selvfølgelig med fokus på Bornholm og deres gigant-hul-i-jorden nær Rønne.

Uden granit - ingen Storebæltsbro!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)