I know, orker bare ikke at tage diskussionen om ingenting videre med Kenneth. Min pointe var mere at det er kedeligt at se svar der ikke er rigtige, og det bliver ikke mere rigtigt af at Kenneth river dele af love frem som nogle af os, for hvad størstedelen af indholdet angår, kan i søvne. |
Entrepreneur - Jan:Min pointe var mere at det er kedeligt at se svar der ikke er rigtige, og det bliver ikke mere rigtigt af at Kenneth river dele af love frem som nogle af os, for hvad størstedelen af indholdet angår, kan i søvne.
Hej Jan
Det er eddermadme kedlig tendens du har med at svine andre til, uden overhovedet at have forholdt dig til lovgivningen.
Du har kun forholdt dig til din egen mening, uden at ændre dit argument.. Og lad mig sige det rent ud, det er en lad og useriøs holdning.
Det eneste jeg får ud af din indstilling her og nu er at du vil have at andre prøver noget af, sådan at du gratis kan iværksætte noget der er på grænsen af loven.
Og det gør dig i min optik til en meget suspekt person.
Lad vær med at rende på grænsen af loven, for det kommer til at koste rigtig mange penge. Og det er vel og mærke penge I aldrig vil få ind. Forskellen på falske referancer og sponcorer, er lig nul, når det drejer sig om erhvers drivende firma'er...det er noget andet hvis det er sportsklubber eller hjælpeorganisationer. Men er det et firma, der driver erhverv for egen vinding, så er det noget andet. Og det skal man holde for øje.
/Kenneth