Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT har gjort det igen... Er det kun for at genere skatteyderne?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Åbent brev til SKAT:

Må jeg have lov at spørge SKAT om I lever i en lukket verden. Her på dagen for fristen for selvangivelser vælger I at lukke for tast-selv pga. opdateringer, hvad pokker sker der for jer? Herude på den anden side af skranken i det private erhvervsliv, der holder vi ikke kun åben ml. kl. 9-16. I valgte så at have ekstra tlf-åben i dagene op til den oprindelige frist for selvangivelserne, men hvorfor har I ikke åben nu her i denne weekend, hvor mange sikkert måtte have noget de skal have afklaret i sidste øjeblik. Desuden har I haft konflikt med CSC (ved godt det ikke er jeres skyld), men konflikten har stået på i ugevis og hvad vælger I så at gøre – I giver kun en uges ekstra frist, selvom man i over 6 uger ikke har kunne få oplyst f.eks. restancer mv. hos jer. Undskyld mig, men jeg måtte bare have afløb for mine frustrationer med jer. Det er selvfølgelig heller ikke den menige mand/kvinde på gulvet hos jer problemet lægger hos, men højere oppe i systemet (læs ledelsen/politikkerne).

Der er tusinde ting I hos SKAT kunne gøre bedre og lette hverdagen for os mange som gør brug af jer. F.eks. kan nævnes: få nu lavet det system på tast-selv, så man kan udskrive kontoudtog over restancer/afdrag til jer. Så man ikke skal vente i ugevis på at få et kontoudtog. I går ringede jeg til jer og der sagde den automatiske tlf.svare at fristen for selvangivelser var 3. juli (hvorfor er der ikke opfølgning på sådan noget, når nu fristen er udsat - det er pinligt for jer). Ventetider på tlf. er et andet problem, gennemsnitsventetiden må mindst være 10-15 min. Havde det været en privat virksomhed var I gået konkurs indenfor en måned, da ingen kunder ville vente sålænge. Vi har bare ikke andet valg end at vente, desværre.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:26

Peter - Revisor:
Hej Boysen.

Tak Peter, så lykkes det!

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 10:31

Jeg afleverer altid alt regnskabsmateriale til revisor inden udgangen af regnskabsåret, fordi de ofte også laver bogholdningsdelen og momsangivelsen. Så det kan da ikke være alle kunder der er for sent ude. Måske er der også andre årsager?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Hej.

Jacob..Eye Revision......jamen du har jo så ret. Det er frustrerende.

Lige nu har jeg en del indberetninger via digitalsignatur/autorisation.

Systemet skriver, at der er noget galt med digitalsignaturen, prøv igen senere.

Jeg har prøvet side kl. 07.00 i morges.

MvH

Peter

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:42

Jeg håber at i har haft succes i løbet af dagen. Det er da ikke særligt genialt at tage systemet ned på en dag med deadline, og hvor man i forvejen kunne forestille sig en rimelig høj load.

Held og lykke med det.

mvh

Jan

(sidder nu er og temmelig glad for at jeg fik mit gjort færdigt i går formiddags)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:48

Jeps, så var det overstået i denne omgangYes Endda også min egne og den er ikke en gang 24.00

Big Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)