Skat kører jo et helt tonsetungt system i det hele taget. Alt for mange nedbrud som kan skyldes konfliktet, men stadigt - alt for mange
Så er der kommunikation, hvor de vil ligne bankerne. Ingen direkte mail som selv store virksomheder faktisk stoler op. Næ nej - alt via kommunikation med skat, og indlog tager en bondegård i tid
Jeg fatter ikke hvem der sidder og bestemmer hvordan skat skal fungere i hjemmesiden. Det er som at komme ind i et oldgammelt DOS miljø, uanset det er kommunikation, E-løn eller andet.
Vist fungerer det, men himmel hvor er det ofte besværligt. (nå det var måske lidt off topic)
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det er som at komme ind i et oldgammelt DOS miljø,
Faktisk ville jeg fortrække det fremfor alt det windows halløj som bare aldrig virker, og konstant hænger i et eller andet, som det har glemt var åben....eller ikke fik lukket.
Problemet med skat er at de har valgt CSC, som deres samarbejdsparter, og alle ved, at de absolut ikke levere de optimale løsninger. Også derfor at de ikke mere vil betale deres ansatte den højeløn.....
Er der ikke en her der kan give mig "stien" til at indtaste selvangivelsen. Jeg har forsøgt at finde det, men måtte forleden sende det med brev, da jeg slet ikke kunne finde det.
Sidder lige på min iPhone, som ikke kan linke til en youtube video, men hvis du går ind på Google og søger på"youtube selvangivelse", så kommer der en fin lille videovejledning fra Skat som viser hvordan du finder ind til selvangivelsen og hvodan du udfylder den.
Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+
Det er forlængst overstået for mig med at betale skat.....Det er sådan noget man gør når man har tid her i foråret.....Og gerne når fuglene begynder at synge, for så er der da lidt positivt at stå op til....