Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT har gjort det igen... Er det kun for at genere skatteyderne?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Her sidder man en sen aftenstund (læs: nat) og indberetter selvangivelser for sine kunder.

Fristen er den 10. juli 2011...

Så popper følgende besked op

Meddelelse

TastSelv-Menu opdateres for øjeblikket og vi kan ikke modtage dine oplysninger.

Prøv igen efter kl. 03.00.

Nu kan man jo mistænke SKAT for meget, men denne havde jeg ikke set kommeTongue Tied

Nuvel - CSC er åbenbart begyndt at opdatere systemerne, men lige op til fristen...

Tonny

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:24

Skat kører jo et helt tonsetungt system i det hele taget. Alt for mange nedbrud som kan skyldes konfliktet, men stadigt - alt for mange

Så er der kommunikation, hvor de vil ligne bankerne. Ingen direkte mail som selv store virksomheder faktisk stoler op. Næ nej - alt via kommunikation med skat, og indlog tager en bondegård i tid

Jeg fatter ikke hvem der sidder og bestemmer hvordan skat skal fungere i hjemmesiden. Det er som at komme ind i et oldgammelt DOS miljø, uanset det er kommunikation, E-løn eller andet.

Vist fungerer det, men himmel hvor er det ofte besværligt. (nå det var måske lidt off topic)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:31

Hej.

Det er bare typisk SKAT.

Jeg mangler at indberette en god stak selvangivelser,  som jeg regnede med jeg kunne indtaste nu.

Men sådan skal det ikke være.

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:36

Det er som at komme ind i et oldgammelt DOS miljø,

Faktisk ville jeg fortrække det fremfor alt det windows halløj som bare aldrig virker, og konstant hænger i et eller andet, som det har glemt var åben....eller ikke fik lukket.

Problemet med skat er at de har valgt CSC, som deres samarbejdsparter, og alle ved, at de absolut ikke levere de optimale løsninger. Også derfor at de ikke mere vil betale deres ansatte den højeløn.....

/Kenneth

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:39

Er der ikke en her der kan give mig "stien" til at indtaste selvangivelsen. Jeg har forsøgt at finde det, men måtte forleden sende det med brev, da jeg slet ikke kunne finde det.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 00:49
Hej Kenneth,

Sidder lige på min iPhone, som ikke kan linke til en youtube video, men hvis du går ind på Google og søger på"youtube selvangivelse", så kommer der en fin lille videovejledning fra Skat som viser hvordan du finder ind til selvangivelsen og hvodan du udfylder den.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:58

Tak Martin, det var desværre ikke det jeg søgte, men min selskabsselvangivelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Boysen.

Kør ind under virksomhed tast selv.

Underfanen administration til venstre kan du tilmelde dit selskab til online angivelse af

selskabsselvangivelse.

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:03

Hej Martin

Det er forlængst overstået for mig med at betale skat.....Det er sådan noget man gør når man har tid her i foråret.....Og gerne når fuglene begynder at synge, for så er der da lidt positivt at stå op til....

/Kenneth

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 01:28

Nå, men det er jo ikke noget problem, idet jeg venter til kl. 3.00 og dog...

Der er jo ikke nogen garanti for, at det rent faktisk virker, så det ender såmænd med en stak selvangivelser på papir til det nærmeste skattecenter.

@Kenneth - Hvis kunderne ville aflevere sit regnskabsmateriale tidligere, så var det jo ikke noget, vi sad og rodede med nu.

Tonny

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)