Jeg synes det er et ret stort krav at stille, en fredag aften kl 10 (ca, da i bestilte, rent gæt) når i ved der er mange flere bestillinger end han havde turdet håbe på. ;)
Damn, har stadig intet modtaget fra DK Hostmaster, og domænet står stadig til ledigt. Synes da godt nok det går lidt langsomt, i forhold til hos andre hosts? :)
Samme problem her..
Medmindre registreringerne sendes til DKH manuelt, så træder en registrering i kraft næste hele time. Dvs. registrerer man kl. 21:05 så bliver det regged ved DKH mellem 22:00 og 22:05.
Damn, har stadig intet modtaget fra DK Hostmaster, og domænet står stadig til ledigt. Synes da godt nok det går lidt langsomt, i forhold til hos andre hosts? :)
Samme problem her..
Medmindre registreringerne sendes til DKH manuelt, så træder en registrering i kraft næste hele time. Dvs. registrerer man kl. 21:05 så bliver det regged ved DKH mellem 22:00 og 22:05.
Jeps det er jeg skam godt klar over :-)
Nu er det bare sådan at jeg bestilt kl. 21:02 og det er jo som bekendt 3 timer siden nu. DKH plejer at være hurtige hos Webhosting.dk og Unoeuro.com...
jeg modtag min mail med oplysninger fra dk hostmaster omkring en halv time efter jeg havde gennemført betalingen. mon ikke det bare er de mange ekstra bestillinger?
Jeg synes det er et ret stort krav at stille, en fredag aften kl 10 (ca, da i bestilte, rent gæt) når i ved der er mange flere bestillinger end han havde turdet håbe på. ;)
Hej Alle,
Vores support har åbent sproradisk i løbet af dagen, men normalt er vi online mere end 14 timer i døgnet!! :-)
Oprettelsen skal godkendes manuelt, da det er vores politik pt.. Derfor siger vi som der også bliver linket til, at det kan tage op til 24 timer :-)
Og ja! Der kom virkeligt mange ordre - selv her kl 06:30 kan jeg se at det stadig fortsætter (på reduceret kraft), selvom vi igen er tilbage til normal pris på 65 kr. inkl moms! :-)
Mange tak for alle jeres ordre! Og hvis i har nogle spørgsmål, så fang os på chatten, eller opret en tickets :-)
Hej Jan, hastigheden ved leveret ydelse betyder en del for mig vedr. domæneregistreringerne, hvis det da er okay at have det krav ifølge dig?
Så bestiller man et sted hvor man med sikkerhed ved at bestillinger ikke laves manuelt. Dumsmarte bemærkninger er der ingen grund til.
Så maxiWeb har ikke nogen uheldig debut, de har en glimrende debut på crazy day offer, det er bare dig som kunde der ikke sætter dig ind i hvad du køber.
Man kan så sige at MaxiWeb har en dårlig debut med dig som kunde, som ikke læser hvad der står på hjemmesiden før du køber