I forbindelse med branding af virksomheden overvejer jeg at skifte navn. Vores virksomhedsnavn er meget sigende, det vil sige at navnet fortæller vores kunder hvad vi sælger. Vi har udvidet vores produktsortiment med hvidevare og vvs artikler og meget mere. Derfor vil jeg gerne have et navn og slogan som kunderne husker. Jeg tænker her på navne som Bygma, Stark, Wupti osv. Vi mangler et "navn" og et tilhørende slogan.
Den som kommer på det navn vi syntes bedst om får varer til en værdi af 1000,- til brug på hjemmesiden www.byg-til-lavpris.dk.
Nu nævner du Wupti og Stark. Grunden til at folk husker disse firmaer, er fordi deres navn ikke har nogen mening, som såden, så der er masser af plads til at sammenkoble navnet med virksomheden.
Skynd dig at hoppe med på denne dille.
Forslag: Dingo
Identitet: Brug dyret dingoen som din maskot.
Slogan: "Hej Dingo" "Yo Dingo" "Dingo"
Grunden til at det er så kort så tænk på "Hello Moto", "I'm loving it", "*melodi*CBB mobil"
Send mig en mail på stras77@gmail.com hvis du synes om det, eller kunne tænke dig at jeg kommer på noget andet.
GoByg - gobyg.dk (er ledig) Kan udtales på flere måder. Go (engelsk) - Go (Jysk, God uden ´d) Slogan: Dit Byggeri starter med et "Go"
Ps. Flot hjemmeside! (og gode anmeldelser på Trustpilot) Hvis du vil snakke Email løsninger og optimering så send mig en PM - kan evt. sende dig lidt inspiration??)
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!