Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navneserver problemer

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Joen Rude Falsner:

Martin Arendtsen:
Nej det skal absolut kunne lade sig gøre.
I første omgang ville jeg måske lige vente lidt og så forsøge igen om nogle timer. Og virker det stadigvæk ikke så kontakte wordpress for at høre om de kan se noget. :-) 

Tak for hjælpen! Og lige til sidst, ved du hvem man kontakter ved wordpress? Har dårlige erfaringer med at skrive breve til så store foretagende (facebook, google mv.)

Jeg vil gætte på de har en support@wordpress.com der kan bruges. :-)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:59

DesignYOU:

Du kontakter et firma, som du bestiller til at sætte det op for dig hvis ikke du selv kan .

Kan anbefale webcoders

Jeg skal jo ikke til at give kassen for at få lavet et dk domæne på min blog :p... Det burde være til at ordne, og umiddelbart har jeg gjort det rigtige, men må se om jeg kan få fat i wordpress support

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:00

Joen Rude Falsner:
men må se om jeg kan få fat i wordpress support

Wordpress support kan ikke hjælpe dig med opsætning af dit domæne .... du bør vente op til 24 timer før det hele er på plads men det kan ske før .....

Good luck...

/allan

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 15:15

Martin Arendtsen:

Kan det have noget at gøre med godkendelse af navneservere hos dk-hostmaster? Det ser ud som om man skal have godkendt. Hvis det ikke er dette forstår jeg ikke, hvad problemet kan være.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:20
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:27

Joen Rude Falsner:
Kan det have noget at gøre med godkendelse af navneservere hos dk-hostmaster? Det ser ud som om man skal have godkendt. Hvis det ikke er dette forstår jeg ikke, hvad problemet kan være.

Nej, hvis du tester ns1.wordpress.com på den side du linker til, så kan du se at det er en godkendt server.

/Brian

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 15:27

Joen Rude Falsner:

Martin Arendtsen:

Det kan sagtens have noget det at gøre. Men jeg er ret sikker de er blevet godkendte.

Dog ville det som sagt nok være en god ide at vente lidt bare så wordpress' systemer får lov til at gøre klar. (Det stod der også i dit første indlæg. :-) )

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:28

Tom Frank Christensen:
Inde på GratisDNS.dk skal du enten angive et IP nummer eller et CNAME (Conical Name) til den server hvor din side skal køre.

Som jeg forstår trådstarter, så forsøger han at redelegere domænet til wordpress.com navneserverne, i den forbindelse skal han ikke lave noget på gratisdns.dk

/Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:38

Joen Rude Falsner:
Domænet er falsner.dk korrekt? Når jeg indtaster ns1.wordpress.com i primært sker der ingenting. Der kommer bare en fejl. Beklager jeg er newbie, men har aldrig prøvet det før.

Hej Joen,

Hvis du læser den fejl der kommer, så står der at ns1.wordpress.com nægter at svare på forspørgslen fra dk-hostmasters servere.

Hvis du så læser i wordpress supportforum, kan du se at domain-mapping (som det ligner de kalder det) er en service man skal betale for, hvis ikke du har gjort det så er det sikkert derfor du ikke kan få lov til at redelegere. http://en.support.wordpress.com/domain-mapping/ 

/Brian

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 15:39
Martin Arendtsen:
Dog ville det som sagt nok være en god ide at vente lidt bare så wordpress' systemer får lov til at gøre klar. (Det stod der også i dit første indlæg. :-) )

Noget jeg
Måske glemte at nævne er at jeg bruger wordpress som webhotel så at sige. Wordpress burde være godkendt ja... Alt andet ville virke underligt
Side 3 ud af 4 (36 indlæg)