Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navneserver problemer

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Hvis du læser den fejl der kommer, så står der at ns1.wordpress.com nægter at svare på forspørgslen fra dk-hostmasters servere.

Hvis du så læser i wordpress supportforum, kan du se at domain-mapping (som det ligner de kalder det) er en service man skal betale for, hvis ikke du har gjort det så er det sikkert derfor du ikke kan få lov til at redelegere. http://en.support.wordpress.com/domain-mapping/ 

Jeg har faktisk været inde og kigge på det og den omdirigerer mig til wordpresssiden hvor jeg skal adde domain. Når jeg tilføjer falsner.dk siger den:

I own this domain. Help me fix it!

Currently the nameservers for this domain appear to be:

• 109.238.48.13
  • 208.43.238.42
  • 194.0.2.6
  • 87.73.3.3
  • 85.17.221.46

Using the DNS tools provided by your domain registrar, remove any existing nameservers and add the following:

• NS1.WORDPRESS.COM
  • NS2.WORDPRESS.COM
  • NS3.WORDPRESS.COM

Then come back here and try again. It may take several hours for our system to recognize the changes.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:36

Hej igen,

I så fald så tror jeg nøglesætningen er denne:

Joen Rude Falsner:
Then come back here and try again. It may take several hours for our system to recognize the changes.

Når du får sat redelegeringen igang, så vær opmærksom på at du modtager en mail, på den adresse du har brugt da du registrerede domænet, og så skal du logge på dk-hostmaster.dk med dit handle for at godkende redelegeringen.

Jeg tror du skal væbne dig med tålmodighed og lige sætte dig på hænderne lidt, det er muligt at du har forsøgt så mange forskellige ting at de udligner hinanden når de træder i kraft. Bla. var der noget med at du redelegerede TIL gratisdns igen :-)

Held og lykke med projektet
/Brian 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 16:53

Brian Reinhold Jensen:
Jeg tror du skal væbne dig med tålmodighed og lige sætte dig på hænderne lidt, det er muligt at du har forsøgt så mange forskellige ting at de udligner hinanden når de træder i kraft. Bla. var der noget med at du redelegerede TIL gratisdns igen :-)

Problemet er bare jeg har forsøgt flere gange også igår med falsner.dk og ns1.wordpress.com i primær og med samme fejlmelding. Jeg købte domænet for over en uge siden. Det burde ikke tage så lang tid. Men ja nu har jeg jo sendt en ny anmodning med gratisdns så det kan selvfølgeligt tage noget tid. Suk hvor skal det være indviklet det her.

Men tak for hjælpen ihf.  :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:05

Joen Rude Falsner:

Problemet er bare jeg har forsøgt flere gange også igår med falsner.dk og ns1.wordpress.com i primær og med samme fejlmelding. Jeg købte domænet for over en uge siden. Det burde ikke tage så lang tid. Men ja nu har jeg jo sendt en ny anmodning med gratisdns så det kan selvfølgeligt tage noget tid. Suk hvor skal det være indviklet det her.

Men tak for hjælpen ihf.  :-)

Velbekomme, jeg har ingen erfaringer med at have egne domæner hosted hos wordpress.com.

Som jeg læser det skal du betale $12.00 før du kan få det til at virke, er du obs på det?
http://en.support.wordpress.com/domain-mapping/map-existing-domain/ 

/Brian

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 17:52

Brian Reinhold Jensen:
Som jeg læser det skal du betale $12.00 før du kan få det til at virke, er du obs på det?
http://en.support.wordpress.com/domain-mapping/map-existing-domain/ 

Jeg har været inde på det og sågar trykket "buy" til de 12$ for adding domain hvor jeg så kommer videre til en side hvor jeg får en meddelelse som jeg har c/p længere oppe i tråden. Men så vidt jeg ved skulle det være muligt at bruge wordpress som webhotel. Det sagde en dygtig webprogrammør til mig.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 20:45

Joen Rude Falsner:

Brian Reinhold Jensen:

Hvis du læser den fejl der kommer, så står der at ns1.wordpress.com nægter at svare på forspørgslen fra dk-hostmasters servere.

Hvis du så læser i wordpress supportforum, kan du se at domain-mapping (som det ligner de kalder det) er en service man skal betale for, hvis ikke du har gjort det så er det sikkert derfor du ikke kan få lov til at redelegere. http://en.support.wordpress.com/domain-mapping/ 

Jeg har faktisk været inde og kigge på det og den omdirigerer mig til wordpresssiden hvor jeg skal adde domain. Når jeg tilføjer falsner.dk siger den:

I own this domain. Help me fix it!

Currently the nameservers for this domain appear to be:

• 109.238.48.13
  • 208.43.238.42
  • 194.0.2.6
  • 87.73.3.3
  • 85.17.221.46

Using the DNS tools provided by your domain registrar, remove any existing nameservers and add the following:

• NS1.WORDPRESS.COM
  • NS2.WORDPRESS.COM
  • NS3.WORDPRESS.COM

Hej Joen.

Du kan ikke benytte egne navneservere (GratisDNS) i forbindelse med hosting hos wordpress.com

Derfor skal du ændre NS for domænet hos din registrar (DK-hostmaster) til ovenstående. (ns[x].wordpress.com)

-Tjek evt. om de er godkendte hos DK-hostmaster først

Det er en øvelse som også kaldes en redelegering og er ganske ligetil.

God vind med bloggen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)