Kort fortalt står der i punkt 12 i deres forretningsbetingelser "med mindre vi går ned og smadre lortet bevidst, så kan i ikke blame os for noget som helst"
Det er nu ganske normalt hvis hosten ikke tilbyder backup i deres løsninger, hvis man ikke har includeret backup på en eller anden måde som firma ihvertilfælde, vil jeg nu mene at man lever livet farligt og man selv bærer en del af skylden ved datatab, sorry men det er nu min mening.
Kim. Enig jeg tager også jævnligt backup af mine hoteller, og kunne heldigvis genskabe det meste mange timer før Surftown fik gjort det. Tonen i det indlæg var måske lidt hård, men sådan lyder en frustreret Amino :-).
Kim. Enig jeg tager også jævnligt backup af mine hoteller, og kunne heldigvis genskabe det meste mange timer før Surftown fik gjort det. Tonen i det indlæg var måske lidt hård, men sådan lyder en frustreret Amino :-).
Det er der ikke noget at sige til, det har da også snart stået på længe, gad vide hvad det kommer til at koste dem på den lange bane?
gad vide hvad det kommer til at koste dem på den lange bane?
Jeg tror det bliver rigtig dyrt for dem, den slags koster kunder for hver time der går, men det kan du da ikke være utilfreds med Henrik :) udover at det naturligvis er synd for dem det er gået ud over.
De har nogle godt afregnet affiliate kampagner. På nogle produkter får du en højere afregning, end hvad produktet koster på 12 måneder. Generelt bruger de affiliate mediet rigtig godt til reputation management, da de også trækker alle almindelige kunder med ind.
Jeg har tidligere været i hostingbranchen og kan fortælle at der skal virkelig meget til at ødelægge sådan en forretning, og dette nedbrud er slet ikke nok. Surftown skal nok komme videre fra dette i god behold, og jeg er sikker på at de finder en eller anden måde at sige undskyld til de ramte kunder på.
Men, der er selvfølgelig ingen tvivl om at de mister kunder på det. Det kan jo ikke være anderledes.
mange andre web udbyder havde sikkert heller ikke klaret det meget bedre , men en ting er sikker de har sikkert lært noget af det , de vil nok flytte måske lidt væk svanemølle ud udsigt er sikker rigtige god men med som man kigger når man køre forbi i toget kan man hurtigt se hvad et lille jordskred kan give og de ligger jo ikke højeste det gør toget der køre forbi så måske et lidt udsat sted dog burde de kloaker kunne klare bedre problemet end de gjorde .
jeg ser dog mere også et problem at Københavns kommune ikke tager sig samme og laver et rimeligt kloak netværk der kan klare trykket bedre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Surftown kunne måske have sikret sig endnu bedre... men det er der ikke noget at gøre ved nu. Nu må vi da bare håbe de har lært af fejlen. Det tror jeg i hvert fald de har.. Så måske deres uheld ender med at være positivt på den lange bane med mere sikkerhed og stabilitet! :)