Hvad ville der ske, hvis de har mistet alle vores databaser/filer? |
Sasa det kan du roligt regne med de gør .
Hvad ville der ske, hvis de har mistet alle vores databaser/filer? |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Sasa det kan du roligt regne med de gør . |
Altså fraskriver sig alt ret? |
Ja, hvis du ikke har en lokal backup. Kort fortalt står der i punkt 12 i deres forretningsbetingelser "med mindre vi går ned og smadre lortet bevidst, så kan i ikke blame os for noget som helst" |
Men de har gentagende gange fortalt, at der ikke er datatab. |
Jeg tog en backup for 2 uger siden. Håber godt nok at jeg gjorde det korrekt så |
|
også min .. pisse irriterende! og de bliver ved med at udskyde det.. |
Mvh. Mathias
Det vil jeg give dig ret i. Desværre er surftown.dk lige det eneste sted som jeg har fundet på nettet (og er dansk) som virker professionelt. Men er bare kommet så meget i tvivl efter dette. Syns det virker uprofessionelt. De ved jo hvor vigtige de servere er for folk. Det er mange kroner vi snakker om her. Kender i andre steder ligesom surftown? |
Bare rolig de er gode nok , det var jo den den værste skyller registeret i danmarks historie http://vejret.tv2.dk/artikel/id-41395726:vild-video-skybrud-skabte-kaos-på-få-minutter.html vis ellers er tilfreds med dem bliv hos hvem kunne også vide at vores kloak netværk ikke kunne klare dette pres og vi skal være glade for der ikke var tog der kørte der når tog skinner skred , vi skal første og fremste tænke på det ikke gik så galt og være glade for det og tænke positivt på det
|