Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fiverr i DK – Har det en chance?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen,

Ja, som overskriften siger, så vil jeg gerne høre jeres mening om en dansk version af Fiverr, har en chance for succes her i DK.

Jeg kan se her på Amino, at der tidligere har været andre i gang med lignede, men det er endnu ikke lykkes mig at finde en fungerende side. Kom gerne med links, hvis I kender nogen.

Grunden til at jeg spørger, er naturligvis for at få en ”føler”  om det er noget jeg skal kaste mig ud i. Jeg er selv meget i tvivl om hvorvidt det overhovedet kan betale sig, at bruge tid på kontra eventuelt fremtidig indtjening. Tror desværre at DK er for lille.. Men måske jeg tager fejl -Hvad siger i?

Håber der er nogen som vil byde ind med deres mening.

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:19

Man skal jo aldrig udelukke noget på forhånd, men hvis jeg skulle kaste mig over sådan et projekt, tror jeg at jeg ville overveje at involvere Sverige og Norge. Uden at jeg har nogen idé om, hvor meget ekstra det ville koste.

Men hvor dyrt kan det egentlig være, at starte et dansk fiverr site op?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 2. Jul 11
Skrevet kl. 22:29

Det tror jeg bestemt du har ret i. Man skal nok inkluderer Sverige og Norge. Det vil nok koste nogen markedsføringskroner.

Jamen, det koster absolut jo ikke meget at starte en dansk fiverr op - der er dog lidt timer i design, kode og tekst.

Tusind tak for din feedback! Den er værdsat

Go weekend

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:19

Tror det gælder om at få det så stort som muligt i DK først, for så at gå videre til de andre skandinaviske lande og e.v.t Tyskland også (hvis de ikke har en i forvejen?).

Da Fiverr.com har mange business relaterede mikrojobs og kategorier, så tror jeg faktisk at Amino ville være et udemærket sted at starte med at gøre en markedsførings indsats. Det gælder om at få liv i sitet til at starte med, så der bliver postet en masse mikrojobs. Herefter kan man e.v.t sprede rygtet videre til resten af Danmark, ved at gøre en presse indsats f.eks via pressemeddelelser og opfølgning, viral spreding, f.eks via Facebook, m.m.

Tilmeldt 2. Jul 11
Skrevet kl. 21:24

Jeg ved faktisk ikke om tyskland selv har en, men mon ikke.

Jeg tror du har ret. Man kan nok komme nogenlunde langt markedsføringsmærssigt på de gratis kanaler.

Tak for feedbacken!

Tilmeldt 2. Jul 11
Skrevet kl. 12:29

Et andet spørgsmål ;-)

Hvor mange herinde (eller som kommer forbi denne tråd) kender fiverr.com??

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 12:37

Hej.

Hvis det gøres ordenligt tror jeg godt det kunne lykkedes. Jeg ville i hvert fald komme til at bruge sitet meget! Jeg kender godt Fiverr.com på forhånd og jeg tror helt sikkert det kunne være lækkert hvis der var et site lignende kun med danskere f.eks.

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:12

Det er vist allerede blevet afprøvet et par gange herhjemme i DK og det ser ikke ud som om, at markedet er parat til det. I hvert fald har det ikke været en succes. Se evt. denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/110031.aspx?PageIndex=2

http://www.TinyJobs.dk

En hurtig Google søgning og du kan finde masser af både udenlandske og danske kopier, men der er ikke mange af dem, som har haft succes - sikkert fordi de er kopier...

Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:14

+ gigs.dk

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:55

igang:

Man skal jo aldrig udelukke noget på forhånd, men hvis jeg skulle kaste mig over sådan et projekt, tror jeg at jeg ville overveje at involvere Sverige og Norge. Uden at jeg har nogen idé om, hvor meget ekstra det ville koste.

Men hvor dyrt kan det egentlig være, at starte et dansk fiverr site op?

Tror også det kunne være smart med Sverige og Norge:)

Har du tænkt over hvad priserne skal være? Skal det være 5 dollars ligesom Fiverr.

Hvis siden kommer godt igang, kunne jeg godt finde på at smide en opgave op.

Det lyder ihvertfald som et spændende projekt, og hvis jeg kan hjælpe med noget må i endelig sige til.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)