Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google + er det nye crack

Side 10 ud af 15 (145 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har Tom Anderson ( stifter af Myspace ) og Rand Fishkin ( stor SEO fætter ) også begyndt at få øjnene op for hvad Google+ kan, og ikke mindst hvad det kan komme til at kunne i fremtiden .

Specielt Tom A. roser det i store vendinger.

Så der er ikke så mange flere grunde til ikke i det mindste at signe up, og holde sig opdateret.

Join de 2 herrer på Google+ og læs mere om hvad de siger.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 15:28
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jimi Hove:

Nu har Tom Anderson ( stifter af Myspace ) og Rand Fishkin ( stor SEO fætter ) også begyndt at få øjnene op for hvad Google+ kan, og ikke mindst hvad det kan komme til at kunne i fremtiden .

Mark Zuckerberg fra Facebook er der osse, sikkert for at snuse til det.  Han er iøvrigt den 6 mest populære profil på Google+. En kendt tech-blogger ved navn Robert Scoble der er den andenmest populære på Google+, fik dette spørgsmål fra Zuckerberg: ""Why are people so surprised that I'd have a Google account?"

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 07:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Underholdende at sidde og se Go' morgen Danmark og værterne vælger at udnævne Twitter som det sidste nye.

Viser bare hvor langsomme vi er her i Danmark..

Så forventer at høre samme sætning om Google+ i 2014

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 10:10

M.P:
Underholdende at sidde og se Go' morgen Danmark og værterne vælger at udnævne Twitter som det sidste nye.

Viser bare hvor langsomme vi er her i Danmark..

Så forventer at høre samme sætning om Google+ i 2014

Haha! :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:33

Så er jeg også blevet medlem. Umiddelbart virker det meget rodet, og det er svært lige at sætte sig ind i med det samme, men samtidigt er det den suverænt mest interessante service, jeg længe har set fra Google.

Jeg planlægger i hvert fald at bruge en del tid derinde, når jeg lige er færdig med et par andre ting. Skype-Smile

Mange tak til Jonas Donbæk og Jesper Nerløe for gentagende invitationer!

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:39

Gita Street:

Invitationsfunktionen virker elendigt i dag. Kun 2 fik invitationer igennem - ud af rigtigt mange.

Er blevet lidt træt af at invitere forgæves ...

Det samme her - jeg tror, at jeg i løbet af de sidste to dage har forsøgt at sende invitationer ud 10 gange - ingen af dem er tilsyneladende gået igennem (jeg har i hvert fald ikke hørt noget fra dem, jeg har forsøgt at invitere).

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:41

@Halfdan: Godt at høre, at du langt om længe er kommet ind. Velkommen til :o)

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:59

Hola!

Det er fedt, det der Google+! Har udforsket det i en halv uges tid, og det skal nok blive rigtig stort. Især kan jeg lide de "circles" Jimi også taler om. Det er genialt - det gør det muligt, på en enkel måde, at bruge Google+ til at vedligeholde forretningskontakter, uden at afsløre alt for meget om de private sider.

Hvis du også er kommet igennem nåleøjet, så kig da forbi og hils på https://plus.google.com/100790819876017554262/posts

Network, network, network :-)

Hvis du mangler en invite sender du bare en PM, så nævner jeg dig i en opdatering, og så skulle du kunne komme igennem!

Mvh
Peter 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 16:44
Til info har jeg fundet ud af ved at der blot er blevet delt til ens Google konto mail, er der adgang til ballet.

Det har virket hos alle jeg har delt uden de har modtaget mail.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 10 ud af 15 (145 indlæg)