Nu har Tom Anderson ( stifter af Myspace ) og Rand Fishkin ( stor SEO fætter ) også begyndt at få øjnene op for hvad Google+ kan, og ikke mindst hvad det kan komme til at kunne i fremtiden .
Specielt Tom A. roser det i store vendinger.
Så der er ikke så mange flere grunde til ikke i det mindste at signe up, og holde sig opdateret.
Join de 2 herrer på Google+ og læs mere om hvad de siger.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Nu har Tom Anderson ( stifter af Myspace ) og Rand Fishkin ( stor SEO fætter ) også begyndt at få øjnene op for hvad Google+ kan, og ikke mindst hvad det kan komme til at kunne i fremtiden .
Mark Zuckerberg fra Facebook er der osse, sikkert for at snuse til det. Han er iøvrigt den 6 mest populære profil på Google+. En kendt tech-blogger ved navn Robert Scoble der er den andenmest populære på Google+, fik dette spørgsmål fra Zuckerberg: ""Why are people so surprised that I'd have a Google account?"
Så er jeg også blevet medlem. Umiddelbart virker det meget rodet, og det er svært lige at sætte sig ind i med det samme, men samtidigt er det den suverænt mest interessante service, jeg længe har set fra Google.
Jeg planlægger i hvert fald at bruge en del tid derinde, når jeg lige er færdig med et par andre ting.
Mange tak til Jonas Donbæk og Jesper Nerløe for gentagende invitationer!
Invitationsfunktionen virker elendigt i dag. Kun 2 fik invitationer igennem - ud af rigtigt mange.
Er blevet lidt træt af at invitere forgæves ...
Det samme her - jeg tror, at jeg i løbet af de sidste to dage har forsøgt at sende invitationer ud 10 gange - ingen af dem er tilsyneladende gået igennem (jeg har i hvert fald ikke hørt noget fra dem, jeg har forsøgt at invitere).
Det er fedt, det der Google+! Har udforsket det i en halv uges tid, og det skal nok blive rigtig stort. Især kan jeg lide de "circles" Jimi også taler om. Det er genialt - det gør det muligt, på en enkel måde, at bruge Google+ til at vedligeholde forretningskontakter, uden at afsløre alt for meget om de private sider.