Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google + er det nye crack

Side 1 ud af 15 (145 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er blevet medlem af en ny crackhule, den hedder Google +.

Forestil dig det bedste fra Twitter, Youtube ( kommer snart ), Facebook og Skype i et simpelt og lækkert mix. + at du får den bedste søgemaskine med i prisen. Alt dette har Google + formået.

Jovist der er blevet stjålet med arme og ben . Og hvad så ? Hvor mange har ikke stjålet / lånt fra Google ?

Pointen er at det virker, det er overskueligt, når man lige har brugt et par timer på det.

Den fedeste , og simple, feature, er deres " circles " . Her kan du dele venner, forretningskontakter, nyhedsbrevsmedlemmer osv osv, op i forskellige cirkler som du kan poste til individuelt.

Det kan man så også på Facebook. Her er det bare mere simpelt.

Google + Business er også på vej, så du kan lave en lille side til din business. Bonus er gode rankings.

Du kan kan webcamme, eller chatte med dine kunder, dele links med dem, og give dem indblik i din privatsfære, hvis du / dem ønsker dette.

Fik jeg sagt at du ikke afgiver dine rettigheder , som du gør på Facebook ?

Først og fremmest er det her trouble for Twitter. Her deler du links der med garanti ranker i den bedste søgemaskine, og du kan tilføje mere end få linjer beskrivelse. På kort sigt overtager de naturligvis ikke 700 millioner brugere fra Facebook... men der er en ny fræk dreng i skolegården, og han har en fed gadget.

Hvis du har fået invite, og er med, så kom og hils på mig her på Google + :'

Jimi Hove - Google +

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg signede mig op ret hurtigt men har desværre ikke fået invitationen ind endnu... Så jeg venter spændt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er dybt imponeret over Google+ thus far. Havde Google Waves i tankerne, da jeg loggede ind -- og det er jo en helt anden liga, vi nu er i. Glæder mig til at se, hvad der kommer ud af sagerne, når de åbner for API-adgang...

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

BruunMedia:

jeg signede mig op ret hurtigt men har desværre ikke fået invitationen ind endnu... Så jeg venter spændt!

Du kan få en invitation her

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson:

BruunMedia:

jeg signede mig op ret hurtigt men har desværre ikke fået invitationen ind endnu... Så jeg venter spændt!

Du kan få en invitation her

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Jeg nejer og bukker!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige blevet del af det. Det virker til at være meget godt - selvom lignende ydelser kan findes hos linkedin, facebook og twitter. Set med erhvervsøjne synes jeg dog Google + er klart det bedste valg. 

Mvh

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er linket til min Google + profil

Det ser ud til at være mere Twitter-folk end Facebook-folk, der kommer derind. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@BruunMedia Du er velkomnmen til at smide din mail til mig - så sender jeg en invitation :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de eneste der er på Twitter i DK, og som bruger det jævnligt, er folk der arbejder med online markedsføring, og så lidt kendis branding. Så de er klart de første til at være der.

Google+ kan dog SÅ meget mere end Twitter, så det skal nok blive stort . Større end Facebook på den lange bane ?? Ja hvis det stod til mig.

Alle de fede ting integreret + den bedste søgemaskine.

Men ja online markedsføringsfolk er der selvfølgelig først. Hvis der nu er nogle firstmover områder man kan skumme fløden på, så skulle man da være et utaknemmeligt skarn hvis man ikke gjorde det :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Bolette Obbekær:

@BruunMedia Du er velkomnmen til at smide din mail til mig - så sender jeg en invitation :-)

dexxmo88 gmail.com :) eller pbj a bruunmedia.dk hvis googlemail ikke er påkrævert!

jeg takker mange gange!!!

Side 1 ud af 15 (145 indlæg)