Vi er en nyopstartet virksomhed som har brug for at vide hvad DU synes! Hvad er din første tanke når du ser hjemmesiden? Er det let at se hvad vi sælger? Hvad synes du vi skal lave om? M.m. Alle råd og vejledning er velkommen. Med venlig hilsen Film Nose Aps.
Hvem er vi? Film Næse er en global platform, vindue og butik for salg af digital kunst-film til kommunikationsformål i hele verden. |
Hejsa,
Et spændende projekt synes jeg! Klikkede ind på jeres hjemmeside, og det første jeg bliver mødt af er et kæmpe skilt med "50% OFF!".. det er et skidt signal at sende.
Jeres produktioner er jo i forvejen billige, og det er et skidt signal at sende, at starte ud med at flå 50% af sine egne priser. Hvis i ikke selv tror på at produktet kan bære udsalgsprisen, hvordan skal i så få eventuelle kunder overbevist om det?
Gør noget mere ud af at fortælle om kvaliteten og hvad det kan bruges til - det er det i skal sælge på, ikke på prisen ;-)
Jeg håber det giver mening.. det er ikke for at lyde negativ, for jeg synes det er et fedt projekt, som jeg håber i får rigtig meget vind i sejlene med!
Mvh
Peter