Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er en nystartet virksomhed med et nyt online marketing produkt. Hjælp os med at blive en bedre hjemmeside!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en nyopstartet virksomhed som har brug for at vide hvad DU synes!

Hvad er din første tanke når du ser hjemmesiden? Er det let at se hvad vi sælger? Hvad synes du vi skal lave om? M.m.Smile

Alle råd og vejledning er velkommen.

Med venlig hilsen

Film Nose Aps.

www.filmnose.com

Hvem er vi?

Film Næse er en global platform, vindue og butik for salg af digital kunst-film til kommunikationsformål i hele verden.
Vi skaber og producere film med historier, der giver mening og værdi til kommunikation, hvilket bringer budskaber i live.

Opret din besked ved at placere filmen klippet i-mellem et tilbud, dit logo, produkt eller koncept. Tilføj musik & lyd og du har en iøjnefaldende budskab.

Film Næse samarbejde med og fremme video / film kunstnere, sangskrivere og komponister verden over.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:03

Hejsa,

Et spændende projekt synes jeg! Klikkede ind på jeres hjemmeside, og det første jeg bliver mødt af er et kæmpe skilt med "50% OFF!".. det er et skidt signal at sende.

Jeres produktioner er jo i forvejen billige, og det er et skidt signal at sende, at starte ud med at flå 50% af sine egne priser. Hvis i ikke selv tror på at produktet kan bære udsalgsprisen, hvordan skal i så få eventuelle kunder overbevist om det?

Gør noget mere ud af at fortælle om kvaliteten og hvad det kan bruges til - det er det i skal sælge på, ikke på prisen ;-)

Jeg håber det giver mening.. det er ikke for at lyde negativ, for jeg synes det er et fedt projekt, som jeg håber i får rigtig meget vind i sejlene med!

Mvh
Peter 

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 13:24

Tak! Rigtig god feedback! Super!

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 13:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er skrevet i en god konstruktiv ånd, men kan godt lyde negativt :)

For det første forstår jeg ikke at i ikke på forsiden har jeres egen version af hvad i forestiller jer at kunderne skal bruge det til. 

For mig gerne noget der ligger lige på kanten af satire, - men det er bare mig :)

Dernæst synes jeg godt at der kunne være én eller anden form for kvalitetstyring i udvalget. Jeg ved godt det er et ømt emne i kunst - men det sker på gallerier, til auditions etc. og hvis kunst skal blive til mønt er det altså vilkårene.

Jeg synes det er for ringe i kvaliteten generelt, og jeg kender ingen der ville lægge noget af deres arbejde i de klip. Det halter hele vejen igennem, både på den tekniske side og i kompositionerne.

Konceptet er godt, - men naivt og dårligt udført.

Det er selvfølgelig set ud fra en rent kommerciel betragtning fra en iværksætter på fuld tid. Der er guldkorn i mellem, men så sandelig også plads til forbedringer.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:28

Jeg kiggede i 5 sekunder på jeres side, og jeg tror, I leverer royaltyfree filmklip.
Jeg har ingen fornemmelse af, om det er dyrt eller billigt, eller om udvalget er stort.
Jeg synes umiddelbart at de filmklip, der var synlige på forsiden virkede lidt pjattede og overspillede, men jeg var der altså også kun i 5 sek.

- håber, du kan bruge mit førstehåndsindtryk til noget.

Venlig hilsen

Hans

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:29

Jeg brugte ca. 2 minutter på hjemmesiden men har stadig ikke helt fundet ud af hvad det går ud på, og jeg betragter ikke mig selv som fuldstændig stupid ;-)

Så et godt råd vil helt sikkert være at få det gjort MEGET MERE KLART hvad det egentlig er der tilbydes.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 14:42

Michael:
Jeg synes det er for ringe i kvaliteten generelt, og jeg kender ingen der ville lægge noget af deres arbejde i de klip. Det halter hele vejen igennem, både på den tekniske side og i kompositionerne.
Tak for feedback. Kunne du måske tænke dig at uddybe det en smule. Det ville være fantastisk! På forhånd tak.

Tak for feedback. Kunne du måske tænke dig at uddybe det en smule. Det ville være fantastisk! På forhånd tak.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 15:09

ceclis:
Tak for feedback. Kunne du måske tænke dig at uddybe det en smule. Det ville være fantastisk! På forhånd tak

Èt eksempel :)`

Tag item 213 og læg mærke til hvad der sker på ryggrad og numse af personen der ligger over skulderen.

Se hvad der sker på 214 når der lægges "baggrund" på. Det kan slet ikke betale sig at betale 1200 kr. for et så simpelt set-up når/hvis man skal ind og rette.

Herudover, - og det bliver alt for omfattende at beskrive - så er selve kompositionerne så forkerte i forhold til det faglige, at det ikke kan parres med professionelle optagelser. Det betyder at man skal ind og have lavet noget til de klip, - og så forsvinder fidusen for køberen jo fuldstændig. 

For hobbyhjemmesiden der lige skal have noget morsomt på, er det vel okay men så er prisen jo helt forkert i forhold til hvad der kan købes på f.eks videohive.net

Al respekt for det kunsteriske - det er udelukkende den kommercielle del jeg prøver at formidle noget kritik til.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 18:52

Hej Ceclis.

Diverse blandet feedback. (Og lad jer ikke gå på af den ubarmhjertige tone fra mig og andre - I vil hellere høre kritikken fra os end de potentielle kunder, der aldrig kontakter jer :))

1) Stavefejl på titel til feature story 2 "Are you curios?". Staves "curious".

2) "Add to Wishlist" skal enten fjernes eller omdøbes. Jeg tror umiddelbart, at funktionen støjer mere end den gavner i jeres tilfælde. Hvis I beholder den, så overvej at kalde den "Add to Lightbox" i stedet.

3) Når man highlighter et menupunkt (på niveau 2) i jeres topniveau, så gør skyggeeffekten teksten næsten ulæselig.

4) Jeres tekst "Film nose are breaking new ground in marketing with their new Film-Jiget concept" lyder næsten som en pressemeddelse. Gør den mere personlig, fx noget i stil med "Our new ground breaking Film-Jiget concept helps you improve your marketing bla bla bla".

5) Nu er jeg ikke jurist, men jeg er dog ret sikker på, at jeres vilkår mangler et afsnit i stil med

Filmnose.com complies with Danish legislation on protection of personal data. Filmnose.coms data controller and processor is xxxxx (CVR yy yy yy yy), Andevej 123, 1234 Andeby, Denmark.

Kun sådan kan I opfylde kravet i den danske persondatalovgivning.

Mvh Troels.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:31

Meget mere klart frem hvad er jeres produkt

husk beskrivelser lav en interne links der forklare om produktet, dette er ord rundt omkring på siden alle forklares på undersider .

alt skal forklares det er jo et reklame produkt man lige skal forstå

mere direkte forklaringer kort og videre undersider.

Længere produkt beskrivelser

mere med referencer hvad leveres det til hvilken har købt hos jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)