Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg af med mine sider?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er i gang med den store oprydning, og vil gerne af med nogle af mine sider.
Inden for rejsebrancen drejer det sig om
www.findbilligecharterrejser.dk og www.find-billige-charterrejser.dk

Begge sider ligger okay på google, den ene noget bedre end den anden.

Selvom siderne er hamrende grimme har jeg en ide om at sådanne gode placeringer må være en slat penge værd?

Men hvordan gør man?

Er der nogle af jer der har erfaringer med f.eks. at skrive et pænt brev til relaterede virksomheder og høre om de vil købe? Eller er de store rejsevirksomheder med kæmpe omsætning flintrende ligeglade med min lille grimme side?

Og hvor meget mon sådan en placering overhovedet er værd?

Tak for jeres svar :-)

OPDATERING: Har lige været inde at tjekke, og med de nuværende reklamer (adsense ikke inkluderet) har siden de sidste 9 måneder lavet en omsætning hos de forskellige selskaber på i alt 234.000! Så det kan da ikke være helt uinteressant for dem?

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 08:43

Hej. :-)

Du kan altid prøve og se om der er nogen herinde på Amino der vil byde på dem.
Prøv og fortæl os om hvor mange besøgende du ca. har på dine sider, om der er noget indtjening på dem og hvilke søgeord du har satset på.

Det skal lige siges at du ikke må holde en auktion i tråden, dvs. at du skal modtage alle dine bud i en privatbesked eller over mail. :-)

Fortsat god dag!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 08:50

Tak for forslaget Daniel. Alle bud er selvfølgelig velkomne Smile

www.findbilligecharterrejser.dk har det sidste år tjent ca. 11.000 kr.
www.find-billige-charterrejser.dk har ikke nogen nævneværdig indtjening da den først for nylig er kommet højt op på google.

Det jeg mere tænkte var at der måske ikke var så mange aminoer der ville lægge de store penge for siderne, men at hvis man kringlede den rigtigt kunne man måske få en pæn slat fra et rejsebureau som gerne ville have nogle hundredetusinde mere i omsætning Smile

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:53

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 08:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var så lidt. :-)

Ja man kan jo altid prøve at spørge de forskellige rejseselskaber. Jeg har bare desværre min tvivl om at de er interesseret desværre. Der er jo et hav af hjemmesider derude med deres affiliates på, plus de har deres egne sider hvor de omsætter selvfølgelig.
Men det er da helt sikkert forsøget værd, du kan jo højest få et nej! Men hvis din ene side har tjent dig 11.000 ind det sidste år er jeg næsten sikker på at der nok skal være interesserede herinde. Hvis du kan skrive nogle flere oplysninger om siden som f.eks. statistikker over besgøende hvis du har installeret Google Analystics på siderne eller trækker statistikker ud et andet sted fra ville det helt sikkert være et plus. :-)

Mvh,
Daniel.

EDIT: Du kan også altid prøve at sætte dine sider til salg her: Website Salg og håbe på du får nogle henvendelser. Jo flere oplysninger du kan give om din side, jo bedre chance har du for at finde en køber. :-)

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:14

Hej

Hvad vil du have for dem

Billige seo pakker

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 09:25

Tjenester-dk:

Hej

Hvad vil du have for dem

Jeg er meget i tvivl om hvad de er værd. For mig personligt er de ca. et års indtjening værd. En aminoer som er god til affiliate vil formegentlig kunne få i hvert fald 2-3 gange så meget ud af den.

Det jeg lurer på er om den er endnu mere værd for et rigtigt rejsebureau eller prissammenligningsside pga. den gode placering - og hvad den bedste måde er at komme i kontakt med dem på.

Derfor kan jeg ikke helt sige det præcist. Et skud må være at www.findbilligecharterrejser.dk skal gå for min 5 cifre, og www.find-billige-charterrejser.dk i den øvre halvdel af 4 cifre :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 09:27

Tak for ideerne Mikael og Daniel, vil helt klart overveje at sætte dem til salg de to steder hvis ikke jeg kan sælge den til Stig Elling Smile

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:06

Anders Saugstrup:

Super super sejt at du har taget dig tid til at lave sådan et svar. Tak for det, selvom jeg er noget uenig :-)

- Du har desværre nok ret i at de store selskaber hellere vil bruge pengene på SEO til deres eksisterende domæne, så får nok ikke meget ud af at kontakte dem.

- Jeg er uenig i din vurdering af at siden som sådan er uden værdi og i fare for at ryge ud af google. www.findbilligecharterrejser.dk har ligget i toppen af google siden juli sidste år (en kort periode havde den endda 3 pladser, en længere periode 2), og ligger stadig i top. Den faldt lidt ned da jeg i en periode ikke havde linkbuildet, men nu er den kommet op igen efter en aktiv indsats.

- Siden er ikke bare kommet højt op fordi det er et keyworddomæne. Der har været et stort linkbuildingsarbejde bag det da det er søgeord med høj konkurrence.

- Jeg er enig i at siden er noget tynd i det. Jeg vil også anbefale en eventuel køber at lægge mere indhold på siden.

Bundlinien er at siden har ligget øverst i google i godt et år (med lidt udsving) med uændret indhold og har tjent en god slat penge. Vil man købe siden og gøre endnu mere ved den vil man formegentlig kunne tjene endnu mere, og en opdatering af kvaliteten vil også "google-sikre" den Smile

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)