Jeg er idag indehaver af Siingle ApS som ligenu kun findes i Danmark. Jeg vil meget gerne have noget hjælp til hvordan jeg får mit produkt til udlandet og får det solgt der? Skal jeg finde en i det pågældende land som kan sælge mit produkt eller skal jeg selv sende det herfra Danmark? Andre forslag må gerne nævnes :-)
Er der nogen herinde som kan sælge mit produkt i udlandet vil det også være en stor hjælp :-)
Begynd med at henvende dig til det pågældende lands handelskammer - det er her for det samme og kan give dig gode oplysninger. Her er f.eks. linket til Tysk-Dansk Handelskammer: http://www.handelskammer.dk/
Hvis ikke landet har et handelskammer her i Danmark, så prøv ambassaden. De vil sikkert gerne hjælpe dig videre.
Jeg har nu prøvet at kontakte handelskammeret og de vil have mellem 3-5000 for bare at undersøge markedet og efterfølgende flere penge for at få mine armbånd til feks tyskland.
Er der ikke noget andet man kan gøre som ikke koster penge. Altså noget som gør at jeg kan komme ud i verden med mine single armbånd. Nogen der kender en sælger eller lignende eller måske kender en hjemmeside hvor jeg kan søge partnere i udlandet eller noget helt andet. Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Jeg har lige kigget på armbåndene på den henviste link. Hvad er de egentlig lavet af? Nu er jeg ikke den helt store ekspert i smykkebranchen, men har dit produkt en form for unikhed, som andre produkter ikke har?
På den måde vil det være nemmere at sælge et produkt.
Jeg tager dog tit til Kina og Vietnam, og kan prøve at finde ud af, om der er noget interesse der. Hvis det bliver en succes, vil det være oplagt at der bliver oprettet en aftale mellem mig og dig. Har det noget interesse for dig?
Det har helt sikkert interesse. Armbåndene er lavet af samme materiale som "live strong" armbåndene (De gule). Men i og med det er et single armbånd, synes jeg det er unikt i sig selv :)
Håber du kan hjælpe mig og finder du kunder hvor du kommer til kan vi sagtens lave en aftale og en kontrakt.
Mvh Rune Hollins
Kim Long Nguyen:
Hej Rune.
Jeg har lige kigget på armbåndene på den henviste link. Hvad er de egentlig lavet af? Nu er jeg ikke den helt store ekspert i smykkebranchen, men har dit produkt en form for unikhed, som andre produkter ikke har?
På den måde vil det være nemmere at sælge et produkt.
Jeg tager dog tit til Kina og Vietnam, og kan prøve at finde ud af, om der er noget interesse der. Hvis det bliver en succes, vil det være oplagt at der bliver oprettet en aftale mellem mig og dig. Har det noget interesse for dig?