Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det virker lidt svært.. hjælp!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er idag indehaver af Siingle ApS som ligenu kun findes i Danmark. Jeg vil meget gerne have noget hjælp til hvordan jeg får mit produkt til udlandet og får det solgt der? Skal jeg finde en i det pågældende land som kan sælge mit produkt eller skal jeg selv sende det herfra Danmark? Andre forslag må gerne nævnes :-)

Er der nogen herinde som kan sælge mit produkt i udlandet vil det også være en stor hjælp :-)

Mvh
Rune Hollins

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 23:49

Er der virkelig ingen der kan hjælpe?

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:26

Hej Rune.

Hvad er det for et produkt, du gerne vil sælge?
Er der et bestemt målgruppe du har valgt at sælge produktet til? Privat eller Erhverv?

Jeg kan muligvis godt hjælpe dig, men jeg er nødt til at kende produktet først.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:51

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 13:51

Begynd med at henvende dig til det pågældende lands handelskammer - det er her for det samme og kan give dig gode oplysninger. Her er f.eks. linket til Tysk-Dansk Handelskammer: http://www.handelskammer.dk/

Hvis ikke landet har et handelskammer her i Danmark, så prøv ambassaden. De vil sikkert gerne hjælpe dig videre.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 10:29

Hej Kim,

Produktet er single armbånd til private. De kan ses her www.siingle.net

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 15:32

Jeg har nu prøvet at kontakte handelskammeret og de vil have mellem 3-5000 for bare at undersøge markedet og efterfølgende flere penge for at få mine armbånd til feks tyskland.

Er der ikke noget andet man kan gøre som ikke koster penge. Altså noget som gør at jeg kan komme ud i verden med mine single armbånd. Nogen der kender en sælger eller lignende eller måske kender en hjemmeside hvor jeg kan søge partnere i udlandet eller noget helt andet. Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 15:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael  Læser du i det hele taget indlæg inden du svare på dem????

Manden spørg hvordan han kommer ud med sit produkt i udlandet og du svare om hans titletags og tekster???

Det er lige før du svare ham det er Lørdag når han spørg hvad klokken er??

Billige seo pakker

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:19

Hej Rune.

Jeg har lige kigget på armbåndene på den henviste link.
Hvad er de egentlig lavet af? Nu er jeg ikke den helt store ekspert i smykkebranchen, men har dit produkt en form for unikhed, som andre produkter ikke har?

På den måde vil det være nemmere at sælge et produkt.

Jeg tager dog tit til Kina og Vietnam, og kan prøve at finde ud af, om der er noget interesse der. Hvis det bliver en succes, vil det være oplagt at der bliver oprettet en aftale mellem mig og dig. Har det noget interesse for dig?

Med venlig hilsen
Kim Long Nguyen 

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 00:56

Hej Kim,

Det har helt sikkert interesse. Armbåndene er lavet af samme materiale som "live strong" armbåndene (De gule). Men i og med det er et single armbånd, synes jeg det er unikt i sig selv :)

Håber du kan hjælpe mig og finder du kunder hvor du kommer til kan vi sagtens lave en aftale og en kontrakt.

Mvh
Rune Hollins

Kim Long Nguyen:

Hej Rune.

Jeg har lige kigget på armbåndene på den henviste link.
Hvad er de egentlig lavet af? Nu er jeg ikke den helt store ekspert i smykkebranchen, men har dit produkt en form for unikhed, som andre produkter ikke har?

På den måde vil det være nemmere at sælge et produkt.

Jeg tager dog tit til Kina og Vietnam, og kan prøve at finde ud af, om der er noget interesse der. Hvis det bliver en succes, vil det være oplagt at der bliver oprettet en aftale mellem mig og dig. Har det noget interesse for dig?

Med venlig hilsen
Kim Long Nguyen 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)