Det lyder som en aftale. Dog vil jeg tro, at selve salget har svært ved at komme igang i Asien pga. følgende:
- Hvis de kan få noget lignende for billigere penge - Starte et trend med dit armbånd
Hvis dit armbånd formår at blive et populært trend, er der ingen tvivl om, at det nok skal blive et hit. Jeg kan lige give dig besked om, hvornår jeg tager afsted til Kina/Vietnam. Til den tid, vil det være oplagt at jeg får nogle eksemplarer med, som jeg kan præsentere dernede.
Jeg tilføjer dig lige til mit netværk, så du vil være nemmere at finde i den nærmeste fremtid.
Først og fremmest: cool idé, du dér har fået. Held og lykke.
Hvorfor tager du ikke selv en tur til London, besøger diverse barer og diskoteker med dit produkt og fortæller om det? De interesserede kan have dem stående på baren.
Har du overvejet et samarbejde med firmaer, som sælger ting i samme boldgade, altså kondomer, drikkevarer, musik, mm.?
Det er nok ikke lige sådan at finde et agentur i andre lande, men måske der findes livsstilsmesser, du kan besøge og få nye kontakter med hjem.
Mikael Læser du i det hele taget indlæg inden du svare på dem????
Manden spørg hvordan han kommer ud med sit produkt i udlandet og du svare om hans titletags og tekster???
Det er lige før du svare ham det er Lørdag når han spørg hvad klokken er??
Derfor er der ikke noget galt med at mikael kommer med hjælpsom feedback på hans hjemmeside, han er jo kun til for at hjælpe. Jeg synes det er helt fint mikael at du hjælper ham.
- out
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.