Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med Hjerte eller Hjerne?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke dine forudsætninger, dit bagland, eller dine økonomiske rammer. Men hvis jeg var dig, ville jeg tage et job herhjemme et par år, og få skabt noget økonomisk stabilitet. Kald mig bare pessimist, men du bør være klar over hvilke konsekvenser det kan have at være iværksætter, hvis det ikke går som planlagt.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:59

Hjerte OG hjerne - uanset hvad det handler om Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23

Jeg hælder til Gitas holdning. Jeg vil udvide det lidt med at sige, at det politiske skal styres af hjertet, mens det på et praktisk plan skal udføres med hjernen for at kunne gøre det økonomisk rentabelt.

Det er lidt som et samfund: Det politiske liv skal helst styres med hjertet: Hvor vil vi hen, og hvilke rammer skal udstikkes? Men det skal UDFØRES af private firmaer. Det er ligesom HT (dengang det hed HT), der udstak rammerne og udliceterede ruterne til private busfirmaer.

Jeg synes, du skal holde fast ved hjertet, men det kan godt være, at du må affinde dig med et midlertidigt job herhjemme for at holde skuden oven vande, mens du sonderer terrænet og planlægger. Det er nok meeeget klogt, siger hjernen...

Men hjernen ved osse godt, at hvis du ikke følger hjertet, vil du aldrig ramme plet. Så vil alt bare føles som pligt og fornuft...

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:34

Jeg er enig med Casper. Spar nogle penge op, så du har råd til at fejle. Så er du sikker.

Mvh

David

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:46

Justbizz:

Tak for oplysningen, tror du ikke der er mindre konkurrence på asiatiske marked, det er nemlig det marked jeg gerne vil starte med at komme ind på.

Tror ikke konkurrencen er mindre på det asiatiske marked, men det er ikke noget jeg ved noget om. Det er kun noget jeg tror. Jeg ved at flere danske firmaer proucerer i bl.a. Thailand, men tror de fleste sælger i DK eller EU.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:25

Justbizz:

Hej Martin

Har også selv tænkt lidt i den retning, at have et fast job og så bygge dømmen op stiller roligt ved siden af.

Bare man selvfølgelig er fokuseret på at det tager den tid det tager, at man afsætter tid til det og ikke bare ser det som et projekt man lige tager frem engang imellem... Jeg kender flere der afsætter 10 timer om ugen på at bygge deres forretning samtidig med at de har andet ved siden af. Så er det selvfølgelig spørgsmålet om det kan lade sig gøre med smykker, eller om der skal findes en anden start løsning.

Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:39

Jeg synes du skal gå i gang nu.. Det bliver ikke nemmere med årene. Lige nu har du sikkert ikke ret mange udgifter eftersom du lige har været studerede. Hvis du får et job får du hurtigt flere udgifter og så bliver det bare endnu sværere at droppe arbejdet og satse mens udgifterne stiger dig til halsen... Medmindre du laver en detaljeret plan for hvordan du vil spare en god sjat op til 2014 :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:55

jeg hader de sikker rammer kast dig ud det , det kræver dog lidt støtte fra familie og måske venner der forstår en start som iværksættere ikke er et 8-16 job det kan sagtens blive 15 timer hverdag og weekend med husk dog i sidste ende er gevindets største når man slår igennem så score man hele gevindets

som lønmodtager fast løn sikker grund men sikkerhed du bliver nok ikke millionær men nok heller ikke fattig for selvfølgelige er der også en risiko at din iværksættere drøm ikke lykkes , dette er den chance man tager som iværksættere , men tages ingen chancer her i livet får man ikke opfyldt sine drømme

kræver selvfølgelige en vild passion det skal lykkes husk giv aldrig op , dette er vores motto som iværksættere sats alt og du kan vinde alt , men kan også tabe alt

familie og støtte er dog meget afgørende om det lykkes og den gerne den vildeste passion og viden er faktisk ikke det vigtigste . det er man vil vinde og vinder finder altid ud ad hvordan det lykkes for man havde den rette passion og den sygeste vilje der aldrig giver op for man er den fødte vinder

glem alt om ferie for din ferie det er din iværksættere drøm om som iværksætter drøner tiden af sted i et vildt gear der ikke stopper før man er nummer 1 og når det sker sættes der nye iværksættere mål

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)