hold da op - tusind tak! perfekt med sådan et forum fyldt med hjælpsomme mennesker! Det lyder til at jeg skal tage webintegrator uddannelsen, og jeg glæder mig allerede |
Martin Skallerup:hold da op - tusind tak! perfekt med sådan et forum fyldt med hjælpsomme mennesker!
Det lyder til at jeg skal tage webintegrator uddannelsen, og jeg glæder mig allerede
Det kan jeg godt forstå! Nu ved jeg ikke hvor du bor, men nogle af de steder hvor du kan tage uddannelsen kan man vælge om man vil undervises i PHP eller ASP.NET, så hvis du allerede ved på forhånd hvilket sprog du vil lære så er det jo bare super. Men hvis ikke, så prøv og gør op med dig selv hvilket sprog du tror du kommer til at få mest ud af. Jeg lærte ASP.NET og det er jeg personligt lidt ked af da jeg er begyndt og arbejde meget med Wordpress som er kodet i PHP. Så der kunne det jo have været perfekt hvis jeg havde lært PHP så jeg selv kunne kode videre på mine sites og sætte themes op osv., men det kommer selvfølgelig med tiden, jeg skal nok få det lært efterhånden. :-)
De fleste open source CMS systemer er nemlig kodet i PHP, men der er selvfølgelig også nogle som er kodet i ASP.NET.
Du spørger bare hvis der er noget mere du vil vide!
Held og lykke med det! :-)
Mvh,
Daniel.