PipiDesign er et nystartet grafisk webbureau der sørger for at give dit firma får en god kvalitet og service på bl.a. grafiske identiteter, tryk, hjemmesider og meget mere
Vi levere et prisdygtigt design til dit firma. Vi skræddersyer dine ønsker, og du følger processen hele vejen fra start til slut.
Vi lægger stor vægt på at du som kunde føler dig tryg, og vi vil derfor meget gerne tage et personligt møde for at snakke idéer eller ønsker indenfor faget. Dette er selvfølgelig helt gratis og binder du eller din virksomhed binder dig ikke på nogen måder.
Ønsker du at høre mere, så ring på 40 10 80 88 eller send en mail på anjaguggu@hotmail.com.
I stedet for at oprette en ny tråd om det samme!!.... Du kan bare skrive "bump" eller lignende i dit gamle indlæg, som kommer det op på forsiden på amino igen.
For et grafisk bureau tror jeg det er ret ligegyldigt at prøve at skaffe kunder uden nogle prøver på hvad I kan.
Start med at lave jeres side og vis nogle prøver på hvad I kan, så er chancen for at finde noget langt større, underforstået det er i orden det der bliver lavet. Jeg ville personligt aldrig hyre en grafiker uden at se prøver på dennes kunnen.
Man skal jo starte et sted :) Og skal jo have kunder før der er noget jeg kan fremvise noget som er lavet for kunder. Så det er jo forsøget værd, mener jeg i hvert fald så tak for tippet.
Man skal jo starte et sted :) Og skal jo have kunder før der er noget jeg kan fremvise noget som er lavet for kunder. Så det er jo forsøget værd, mener jeg i hvert fald så tak for tippet
Nu skrev jeg ikke at du skulle vise noget du har lavet for kunder, blot vise nogle prøver på hvad du kan.
Undskyld jeg siger det så ligeud, men du kommer altså ingen vegne med den holdning at du skal have en kunde før du har noget at vise frem. Har du overvejet du så måske aldrig får noget at vise frem?
Hvis du er smart får du hjemmesiden op at køre og laver derefter 3 visuelle indentiteter til 3 fiktive virksomheder. Ved hver virksomhed forestiller du dig en case og beskriver hvorfor du har valgt som du har og hvilket overvejelser du har gjort dig. På den måde har kunderne et grundlag at vælge dig på.
Den der med at der skal være en kunde i butikken før man gider lave en prøve på sit arbejde holder ikke som grafiker.