Der er tusindevis af grafikere og dem der synes der er, der tilbyder deres hjælp. Men som andre skriver, så er det jo lidt svært at tage seriøst når der ikke engang er lavet grafisk udtryk dem deres egne ting...
Så skynd dig at få lavet din egen sider med masser af eksempler. Og evt. tilbyde nogle i dit netværk at lave noget for dem meget billigt, måske endda gratis.
Jeg har en side der gerne vil være prøvekanin, og som skal bruges til et godt formål. Så du kan endda skrive dit første gode biddrag på, medmindre du har et i forvejen ;)
Glæder mig til at høre fra dig.
Mvh. Alexander
"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"
Velkommen til Amino hvor du kan annoncere efter kunder, og så få "hjælp" af dine konkurranter til hvordan og hvorledes du skal drive din forretning, lave site etc.
Rådene er der sådan set ikke noget galt med! Men det er da ærgeligt at tråden ikke er fyldt med en masse potentielle kunder, der spurgte ind til dine kompetencer, erfaring etc.
PS: Jeg er ikke bedre, da jeg næppe er potentiel kunde (bor i kontorfælleskab med omkring 14 designvirksomheder), istedet vil jeg rigtigt gerne havde dig som kunde, for fra November vil vores CloudSprout sætte designere istand til at spare en masse tid og springe programmerøren over.
Velkommen til Amino hvor du kan annoncere efter kunder, og så få "hjælp" af dine konkurranter til hvordan og hvorledes du skal drive din forretning, lave site etc.
Rådene er der sådan set ikke noget galt med! Men det er da ærgeligt at tråden ikke er fyldt med en masse potentielle kunder, der spurgte ind til dine kompetencer, erfaring etc.
PS: Jeg er ikke bedre, da jeg næppe er potentiel kunde (bor i kontorfælleskab med omkring 14 designvirksomheder), istedet vil jeg rigtigt gerne havde dig som kunde, for fra November vil vores CloudSprout sætte designere istand til at spare en masse tid og springe programmerøren over.
Hvilke konkurrenter er det liiiige du hentyder til. Jeg kan kun tale for mig selv og vi tilbyder ikke grafisk design, vi køber design ude i byen da vi er udviklere. Jeg kan ikke se hvilke konkurrenter det er du mener kommer med "hjælp", jeg kommer med nogle råd til hvad hun kan gøre bedre så jeg som indkøber af grafisk design kan se hvad hun kan.
Men for at forstå dig ret så mener du at der er konkurrenter der blander sig i tråden og at det er ærgerligt at tråden ikke er fyldt med en masse potentielle kunder, og du kvitterer med at reklamere for dit eget produkt i hendes tråd? Det er rimelig god humor.
Det må du undskylde, jeg troede at det at trådstarter tilbyder billige og professionelle hjemmesider, var nogenlunde det samme som de Wordpress hjemmesider du tilbyder. Men hvis de hverken er billige eller professionelle, så var jeg selvfølgeligt galt på den :-)
Det må du undskylde, jeg troede at det at trådstarter tilbyder billige og professionelle hjemmesider, var nogenlunde det samme som de Wordpress hjemmesider du tilbyder. Men hvis de hverken er billige eller professionelle, så var jeg selvfølgeligt galt på den :-)
1. Vi sælger ikke billige hjemmesider.Vi programmerer plug-ins, slidere m.m. fra bunden og sælger løsninger inkluderet undervisning, SEO m.m. Vi er hovedsageligt udviklere og vores kerneforretning er bestemt ikke billige løsninger. Jeg kan virkelig ikke se vi er konkurrenter til et bureau der vægter det grafiske, som vi er allerdårligst til.
2. Som jeg forstår på Anja sælger de hovedsageligt grafiske ydelser hvilket jeg er indkøber af hvorfor jeg bestemt mener mine råd er okay.
3. Kan du godt selv se det komiske i at du først mener vi er konkurrenter til et bureau det hovedsagelig satser på det grafiske som vi er købere af, samtidig ærger dig over at der ikke er flere potentielle kunder til Anjas forretning for derefter at slutte af med at bruge tråden til reklame for dine egne produkter?
Forskellen på dig og mig i denne tråd er at jeg giver råd som eventuel køber af en ydelse, du bruger udelukkende tråden til brok og til at sælge dine egne produkter.
Hvis man ser tingene fra kundens synspunkt, hvilket nok er det rigtige når der skal bedømmes marketing.
Så er I bestemt konkurrenter, medmindre de sider I levere ikke er professionelle. Fordi der eksisterer en god mængde kunder som egentligt bare ønsker ønsker sig en professionel hjemmeside. At I bruger underleverandører til det grafiske, er selvfølgeligt sagen udvedkommende, det er stadig en del af den ydelse i sælger. Så jo I er konkurrenter.
Men du har helt ret i, at jeg primært brokker mig, jeg skrev indlæg fordi ikke synes det var så fed en velkomst vi kom med til en ny Amino, faktisk synes jeg nogle af indlæggene var på kanten af uforskammede.
Vi henvender os til to forskellige segmenter og jeg kommenterer ingen steder deres hjemmesideløsninger overhovedet, jeg kommenterer det grafiske som jeg er indkøber af. Det er ikke uvedkommende at jeg er indkøber af grafiske ydelser når det er det Anja hovedsageligt sælger og det jeg køber.
Du brokker dig i øvrigt ikke primært, modsat undertegnede bruger du primært tråden til at reklamere for dig selv. Dette er sidste indlæg for mig i denne tråd, jeg tror ikke vi bliver enige her.