Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En billig, professionel hjemmeside til dit firma?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg tror ikke Anja, ville sige nej til nogle af jeres kunder hvis de skulle henvende sig hos hende, så jeg kan ikke genkende at der skulle være tale om forskellige segmenter.
Hun kunne evt. bruge en underleverandør til programmering, hvis hun ikke selv kunne løfte opgaven.

Jeg mener klart at havde vist at I er konkurrenter, men må nok konstaterer at jeg ikke får overbevist dig.

Jeg skrev oprindeligt mit indlæg udelukkende for at brokke mig over de nævnte forhold. Men synes egentligt at det passede meget godt til pointen, at jeg selv hyttede mit eget skind ved at fremhæve CloudSprout. Lidt for at illustrer at jeg ikke var bedre end andre!

Fra København
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:54

Tak for det :)

Og tak for  tilbuddet, men har desværre allerede en super dygtig udvikler tilknyttet PipiDesign, ellers havde jeg nok overvejet det, da mine kompetencer ikke er de bedste indenfor dette.

Men tusind tak for rådene og velkomsten :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:19

Hej Anja

Jeg er ikke sikker på at jeg fik forklaret ordentligt hvad CloudSprout går ud på.

CloudSprout er en hjemmeside platform, der sætter designere istand til selv at bygge komplette sites og shops uden at skrive en linie kode.

Selve designarbejdet foregår via drag-n-drop og en direkte integration til Photoshop. Vi rør ikke en finger i forbindelse, med den enkelte løsning, men har lavet værktøjerne til at designeren kan klarer det hele selv.

Vi har pt. nogle test-designere som har lavet flg. sites:  http://www.cloudsprout.dk/Eksempler/Referencer.html (Ingen af dem kan kode)

Idag arbejder vi hårdt på at få CloudSprout klar til November, hvor vi har planlagte at åbne det for alle.

Rent prismæssigt vil CloudSprout blive leveret efter en såkaldt freemium model, hvor det for mindre sites er gratis.

Håbet med CloudSprout er at design-virksomheder ikke længere skal havde brug for at havde udviklere tilknyttet.

Når men nok salgsgas, jeg har også et lille tip hvis du hurtigt vil kunne vise dit arbejde frem kan du bruge CarbonMade http://www.carbonmade.com her kan du hurtigt og gratis oprette en web-portofolio.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)