Du ved ikke om CBS tager fejl. Det er en stor organisation og den ene hånd ved ofte ikke hvad den anden laver. Og kunne det tænkes at han er underleverandør til nogle andre der har fået ordren, men brugt ham til at udføre den? Se der er mange sider af en sag og at tro på et dokumentarprogram fra DR er lige så dumt som at tro på Ekstra Blades nationen. Tro mig, jeg har prøvet ALT fra den kant. De bedste hilsner Martin |
Lars Birkedal:Det er vel ikk god for amino at han står som ekspert bloger men egenlig skal jeg jo ikk bland mig. Det kan jeg god se. Jeg synds bar det var unnerlig at Martin forsvarde ham mod ting der var tydlig i programet som løgne om refernce og den slags. Men pyt nu me det. Jeg bestemer ikk :-)
Det er heller ikke sikkert at han skal fortsætte som blogger for os, men er det ikke rimeligt at jeg snakker med ham og hører hans version først?
Jeg har en god dialog med ham og han er super ked af det. Han har givet mig en god forklaring på hvad der er sket og den forklaring kan være lige så god som det DR har lavet.
Jeg ved at DR ofte manipulerer, overdriver og forvrænger, men jeg har aldrig haft den oplevelse med Rene. Så er det ikke fair at jeg snakker med ham og at vi indtil da alle opfører os anstændigt?
De bedste hilsner
Martin