Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uha ikke så godt - en Amino i KONTANT

Side 4 ud af 11 (108 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

IværksætterGen:
(Off Topic)Forresten hvornår kommer der en ny video på thorborgtv ?

Tilbage til det vigtigeSmile

Synes ny Kontant den seneste tid anklager folk på meget tynde grundlag, de fleste kunder som er "ofrene", har ikke gennemlæst noget og bare accepteret.

Jeg kunne godt tænke mig at se Kontant gå efter større ting end Pointshop osv.

Tilgengæld kan jeg godt se værdien for DR at de klipper det, til at være ondsindet mennesker som styre det firma mens Hr og Fru Danmark kan sidde derhjemme og forbande de fandens iværksættere.

Jeg har selv fået af vide efter jeg har fortalt mine ambitioner om iværksætteri, at det er der ingen fremtid i og blevet sammenligninget med at være en tyv, fordi der ren faktisk også er noget der hedder avance på en vare.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:
Jep, men prøv lige at læse dem ordentligt.
Mange folk har fået deres penge tilbage, vil en uærlig person gøre det?
Jeg kender ikke Rene, andet end de mails vi har udvekslet hvor han har været venlig og høflig.
Dertil har så godt som alle hans ekspertblogindlæg fået 5 stjerner i snit.
Så måske det en person der har mistet grebet om sin virksomhed?

Og er det ikke fair at folk skal dømmes før de hænges ud?

De bedste hilsner

Martin

Der er nogt jeg ikke forstår her? Den Rene har bedraget mennesker med ders slankepiller og det er jo beviset. Og han lyvver helt åbendt om refrencer. Og mer til. Hvorfor ikk bare smid ham ud som ekspert bloger? Og hvorfor forsvar ham?

At han har fåt 5 stjerner betydder jo ikk at han er uskyldi eler et offer? Måske er det bar mig der ikk forstår nogget men jeg så udsenelsen med min egne øjen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lasse Smith:

IværksætterGen:
(Off Topic)Forresten hvornår kommer der en ny video på thorborgtv ?

Tilbage til det vigtigeSmile

Synes ny Kontant den seneste tid anklager folk på meget tynde grundlag, de fleste kunder som er "ofrene", har ikke gennemlæst noget og bare accepteret.

Jeg kunne godt tænke mig at se Kontant gå efter større ting end Pointshop osv.

Tilgengæld kan jeg godt se værdien for DR at de klipper det, til at være ondsindet mennesker som styre det firma mens Hr og Fru Danmark kan sidde derhjemme og forbande de fandens iværksættere.

Jeg har selv fået af vide efter jeg har fortalt mine ambitioner om iværksætteri, at det er der ingen fremtid i og blevet sammenligninget med at være en tyv, fordi der ren faktisk også er noget der hedder avance på en vare.

Jeg ville hellere have, at de virker oplysende. Dvs de oplyser de naive om deres retigheder, så de fremover udgår samme situation - hvad mere kan man gøre for dem?

Jeg har selv støt på fiskeolien i Taastrup - Hun var dejlig og sød, så jeg anviste hende et andet og bedre salgsjob, som hun fik.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Birkedal:
Der er nogt jeg ikke forstår her? Den Rene har bedraget mennesker med ders slankepiller og det er jo beviset. Og han lyvver helt åbendt om refrencer. Og mer til. Hvorfor ikk bare smid ham ud som ekspert bloger? Og hvorfor forsvar ham?

Ok, hvor er beviset henne?
Har du selv set hvad der er sket?
Hvad baserer du dine anklager på?

Jeg kender ham som før nævnt ikke og jeg forsvarer ham kun fordi at folk er uskyldige til andet er bevist.
Og jeg er gammel nok til at jeg har set indlysende sager smuldre når alle parter blev hørt.
Derfor vil jeg ikke være med til en heksejagt, men denne debat er interessant at tage.
Men hold en ordentlig tone venner, indlæg med anklager om fust etc. bliver slettet.

De bedste hilsner

Martin

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Skrevet kl. 17:04

Så du ikk programet? Han løj om sin referencer fra blant ande CBS. Men det kan jo vær at CBS tage fejl og at de alligevel har den person andsat? :-)

Og at Smartguy huske forkert og at han har arbejde for dem?

Come on det holer jo ikk en meter. Men OK det går jo nok ogse alligevel. Syns bar det var mærkli at du forsvarrede ham mod ting der var tydlig i programet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07

Lars, hvad har det med Amino at gøre?

Tror mig, der eksistere rigtig mange svindlere herinde, der er bare et spørgsmål om, hvem der er utilfreds.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:09

Martin Thorborg:
Hvis han systematisk havde snydt folk, så ville der i mine øjne være langt flere klager på Trustpilot

Jeg er ikke nørdet nok til at tjekke/ tilføje noget på Trustpilot. Det tror jeg heller ikke gamle Fru Svendsen er. Hun må tage en dans med et inkasso firma i stedet.

Hvis vedkommende i kontant havde rent mel i posen, så forstår jeg ikke hans argumentation eller mangel på samme.

(jeg ved godt, at du ikke har set programmet)

Venlig hilsen John

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Skrevet kl. 17:10

Glenn Kibsgaard:

Lars, hvad har det med Amino at gøre?

Tror mig, der eksistere rigtig mange svindlere herinde, der er bare et spørgsmål om, hvem der er utilfreds.

Det er vel ikk god for amino at han står som ekspert bloger men egenlig skal jeg jo ikk bland mig. Det kan jeg god se. Jeg synds bar det var unnerlig at Martin forsvarde ham mod ting der var tydlig i programet som løgne om refernce og den slags. Men pyt nu me det. Jeg bestemer ikk :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12

Lars, Martin forsvar ikke den enkelte, men den danske retsikkerhed, som Amino også er underlagt.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:12

Lars Birkedal:

Det er vel ikk god for amino at han står som ekspert bloger men egenlig skal jeg jo ikk bland mig. Det kan jeg god se. Jeg synds bar det var unnerlig at Martin forsvarde ham mod ting der var tydlig i programet som løgne om refernce og den slags. Men pyt nu me det. Jeg bestemer ikk :-)

Er det ensbetyden med at man er en dårlig blogger? Og det her har intet med Amino at gøre.

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 4 ud af 11 (108 indlæg)