Hold venligst en god tone her i debatten. Mig bekendt er Rene ikke dømt for noget og er derfor uskyldig indtil andet er bevist. Jeg har ikke set programmet, men jeg kan garantere jer for at der manipuleres med den slags. Alt der taler mod at han er ærlig bliver klippet væk og alt der ser dårligt ud bliver fremhævet. Jeg har selv prøvet det og det er en meget, meget voldsom oplevelse og hvis i tror at DR har nogen som helst form for etik i forhold til at fremstille tingene obektvivt, så er i naive...
I er velkommen til at omtale programmet, men jeg vil ikke se anklager af nogen art!
Jeg har ikke set programmet, men jeg kan garantere jer for at der manipuleres med den slags.
Ja men som de også siger i programmet så har der været et hav af dårlige anmeldelser. og den er god nok, mange er blevet snydt, det er sgu syndt for dem. Se evt. på trustpilot.dk
Mvh
Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Tja... Det er ikke kun politikkernes skyld at danmark efterhånden skraber bunden hvad angår lysten til at blive iværksætter blandt folk. Men disse iværksættere som farer rundt og kun har det formål at score kassen på rekordtid koste hvad det vil, de bidrager efter min mening også en til denne mangel på lyst.
Det er tilsyneladdende ikke så fedt at være iværksætter set med hr. og fru. Danmarks øjne. Men det er jo heller ikke så underligt med alle de forskellige udsendelser der er i fjernsynet som netop primært går på en eller anden iværksætter-virksomed (håndværker, IT-mand, penge-haj, annoncesælger) der tager røven på folk.
Jeg fik selv stukket "fusker"-kortet i hånden til en fødselsdag hos nogle venner i lørdags. Der var en kvinde som spurgte mig hvad jeg lavede og jeg svarede at jeg var iværksætter inden for den grafiske branche. Og straks fik jeg at vide at så måtte jeg jo tjene rigtig mange sorte penge, med alt det svindel og fusk man lavede som iværksætter. Sådan! Ganske enkelt - Er du iværksætter, så hører du til i samme båd som Klaus Riskær, Lasse Skou m.fl. Det er sgu ikke synderligt fedt at få at vide når man som iværksætter knokler det røde ud af øjnene for at skabe en ærlig og successfuld virksomhed.
Lige pt. syntes jeg at det virker som da jeg for 20 år siden i 1 G i gymnasiet var ved at droppe ud og derfor var til samtale hos studievejlederen. Jeg blev spurgt hvad jeg havde tænkt mig at arbejde inden for, hvor jeg så svarede at jeg gerne ville arbejde inden for IT, eller noget kreativt - og så ville jeg gerne have min egen virksomhed. Hvortil studievejlederen så svarede ordret: "Jamen Jesper, vil du da bare være en taber?".
Jeg ved godt at der i nogen tilfælde er flere sider af samme sag i disse svindelhistorier vi ser i medierne, hvor medierne så har stemplet det "svindel". Men det ændrer ikke på at denne slags historier sætter iværksætteri i et dårligt lys hos folk der ikke ved noget om iværksætteri.
Ja men som de også siger i programmet så har der været et hav af dårlige anmeldelser. og den er god nok, mange er blevet snydt, det er sgu syndt for dem. Se evt. på trustpilot.dk
Mvh
Emil
Jep, men prøv lige at læse dem ordentligt. Mange folk har fået deres penge tilbage, vil en uærlig person gøre det? Jeg kender ikke Rene, andet end de mails vi har udvekslet hvor han har været venlig og høflig. Dertil har så godt som alle hans ekspertblogindlæg fået 5 stjerner i snit. Så måske det en person der har mistet grebet om sin virksomhed?
Og er det ikke fair at folk skal dømmes før de hænges ud?
Nu kender jeg ikke Trendfighter.dk eller indehaveren, så jeg aflagde lige hjemmesiden et besøg.
Man kan overhovedet ikke trykke på noget, men får bare en box op, hvori der står, at alle kunder der haft haft problemer med den tidligere ejer kan henvende sig på email til den nye med problemet.
Han har tilsyneladende valgt at sælge forretningen efter den dårlige omtale - eller solgt til et selskab, hvis ejerkreds ingen jo kender. (Håber ikke dette betragtes som en anklage, da det ikke er ment som en sådan, men blot en konstatering af at man jo ikke kender ejerkredsen bag et selskab)
Om den dårlige omtale har foranlediget salget er jo ikke godt at vide. Det kan jo have været aftalt for noget tid siden.
Han har tilsyneladende valgt at sælge forretningen efter den dårlige omtale - eller solgt til et selskab, hvis ejerkreds ingen jo kender. (Håber ikke dette betragtes som en anklage, da det ikke er ment som en sådan, men blot en konstatering af at man jo ikke kender ejerkredsen bag et selskab)
Siden er solgt til en anden Amino, som har et godt ry... Jeg vil ik sige mere, og vil den nye ejer på banen, så er det mest fair, at han/hun selv fortæller om købet i denne tråd...
Og salget er altså sket flere uger før dette program til orientering...
Jeg synes det er en storm i et glas vand.. (eller hvad det udtryk hedder :))
Hvis man ser objektivt på det ser jeg det sådan her....
- Trendfighter har fået nogle dårlige kunder men jeg tror ikke der er tvivl om at hovedparten må være positive.. Shoppen har eksisteret længe og det ville den altså ikke hvis det var fup og fidus..
- Pinkmarketing... Måske ikke så heldig med de referencer men så har han fået en lærestreg :)
- Formlife er en side ligesom så mange andre... Med lidt hjerne ved man at tingene ikke er gratis :)
Så Rene er ikke fejlfri men vi laver jo alle fejl og så er han blevet klogere..
Mange folk har fået deres penge tilbage, vil en uærlig person gøre det?
Jep 2 personer har. Måske er det bar for at prøve at se lidt godt ud igen.
Martin du ved godt inderest inde at han har snydt nogle folk, problemer med forretningen eller ej. Han ligger også skylden over på post danmark at folk ikke har modtaget deres smykker etc.
Hilsen
Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.