Er den nye iværksætterportal noget vi skal glæde os over, eller frygte? http://www.erhvervsbladet.dk/ivaerksaetteri/tidligere-tv-vaert-bag-ivaerksaetter-portal Lars |
Er allerede blevet diskuteret en del...
Er den nye iværksætterportal noget vi skal glæde os over, eller frygte? http://www.erhvervsbladet.dk/ivaerksaetteri/tidligere-tv-vaert-bag-ivaerksaetter-portal Lars |
Er allerede blevet diskuteret en del... |
Det tror jeg bare vi skal glæde os over. Amino er jo på godt og ondt et sted hvor hovedparten af brugerne er skoleelever eller studerende som giver deres projekter en skalle en gang i mellem. Men altså ikke hele tiden. Derfor mangler der jo "et eller andet" hvor de som starter op på fuldtid kan få hjælp og sparring omkring netop de ting som kan give kedelige lærepenge hvis ikke man passer lidt på. |
Dobbelt post;) |
Tak Kristian, den havde jeg overset! Jeg må jo have været Amino-fraværende;) Når jeg løber tråden igennem er det tydeligt at flere har hånlige eller nedladende kommentarer. Det er virkelig dårlig stil og en iværksætterånd man ingen vegne kommer med!!! Jeg tror kun tiden vil vise hvad det kan blive til. Al konkurrence er jo sundt. Det Amino har givet mig at nye indput smider jeg ikke væk. Og alt det vi har lært af hinanden. Så der er intet der hindrer os i at være begge steder, men det skal være med god karma! BH Lars |
Tror ikke den er i konkurrence med amino. Jeg var lige forbi og kigge, men syntes ikke det ser interessandt ud. Her på amino er der plads til alle typer iværksættere og der er en livlig aktivitet i forums, det tror jeg bliver svært at konkurrere mod. -- |
Jeg er desværre bange for at sådan nogle tråde her kun bliver oprettet i håb om at få mange svar. Og ganske korrekt får trådstarter mange svar. Men nej Amino får ikke konkurrence, da de fanatiske Amino bruger ALDRIG kunne finde på at forlade Amino. Så ingen trussel i mine øjne. Blot lidt konkurrence som du selv nævner, og hvis Amino er gode nok, klare de den da. Dog er der MANGE ting der kunne forbedres, men Google blev heller ikke perfekt på 1 dag jo. |
Det var du nok ret i. Ja der er noget som kan forbedres, men meget kan vi selv gøre. Jeg fandt hurtigt ud af at nogle af mine konkurrenter sad og kommenterede mit "gode tilbud" og kom med kritiske spørgsmål, det kunne jeg aldrig finde på at gøre hvis de kom med et tilbud. Amino ser jeg som et fællesskab hvor nye iværksættere, konkurrenter m.m. kan mødes om de udfordringer der kan være som iværksætter. Det der kan ødelægge amino er for mange af den slags "kloge hoveder" som gør at en tråd om et godt tilbud udvikler sig stik modsat end ønsket. Nu fik jeg en del oprettelser alligevel, men jeg blev lidt overrasket da en konkurrent sad og kommenterede det....der kunne man måske have udvist lidt mådeholdenhed eller kommet med en ny tråd med et bedre tilbud. Aminos success afhænger i stor grad om hvilken typer brugere der benytter tjenesten. -- |
Kunne du ikke uddybe denne? Har det noget med mig at gøre? Eller har jeg misforstået det... BH Lars |