Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler lige lidt feedback.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Min hjemmeside er oppe og har været i gang nu i nogle dage, jeg har fået lagt noget stuff ind på den, allerede den første video, tak til Anders Helbo som har sat den op. Ikke fordi jeg ikke selv kan, men jeg kan og vil aldrig sætte en side op til mig selv, da jeg er meget ubeslutsom.

Skal lige understrege det er ikke en personlig blog, derfor er der intet personligt.

Håber i vil give lidt feedback til den evt. noget kritik.

Website: e-Sorensen

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:00

Hej emil, 

Før vil jeg da gerne sige tillykke med dit nye design.

Desværre falder det ikke i min smag. Du har mange forskellige farve nuancer og det ser ikke så godt ud i dette tilfælde.

Prøv at finde nogen andre farve eventuelt, også er dit logo også MEGET stort"

......

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:17

Ifølge Anders kommer der noget mere guf på deisgnet. Jeg kan trods alt godt li det stor logo :) Men tak for det :)

Mvh

Emil

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:11

jeg regner med der laves alt SEO på hjemmeside , der jo lidt med en SEO guide på siden

interne links struktur

video blog

billeder

mere viden

kryds links husk de korrekt ord mod hver underside projekt kommer måske til at gå det vil tiden vise, men det er en god start.

Logo dette kunne godt trænge til en forbedring dette skulle sig hvad tilbyder du.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:14

undskyld dobblet post mit internet driller mig

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:30

Mikael christiansen:

Logo dette kunne godt trænge til en forbedring dette skulle sig hvad tilbyder du.

Hvad jeg tilbyder? Mener du guides osv? :)

Og ja som jeg har vist i min første video har jeg en All in one SEO pack installeret, og ja jeg følger "stort set" alle mine egne råd :)

Mvh

Emil

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:43

IværksætterGen:

Mikael christiansen:

Hvad jeg tilbyder? Mener du guides osv? :)

Og ja som jeg har vist i min første video har jeg en All in one SEO pack installeret, og ja jeg følger "stort set" alle mine egne råd :)

Mvh

Emil

Så ville jeg læse disse her super gode SEO bøger  af disse herre  når man tilbyder blog og SEO skal det være det bedste og siden kunne da udmærket udvides med flere gode SEO tips lær og bliv klogere for det er spar som hvad der gøres af SEO lige nu

Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:09

Jeg vil læse en del mere, og skyde nogen flere gode råd afsted tak Mikael :)

Mvh

Emil

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige set din video hvor du kort gennemgår All in one SEO. Hvis du vil bruge bloggen til at lære fra dig er det altså virkelig vigtigt har 100 % styr på de ting de vil lære andre.

Du får bl.a. nævnt at Google kigger på Meta keywords, hvilket ikke er korrekt. Derudover fortæller du om titlen man indsætter i All in one SEO på sider og blogindlæg som værende det der står øverst i browseren, men du glemmer lige at fortælle det vigtigste, altså at det også er det google skriver som overskrift i sine søgeresultater hvis Google vælger at vise den pågældende side.

Meta keywords er ligegyldige i forhold til Google, derimod er title og meta description meget vigtige for hvor mange der klikker på søgeresultatet, hvilket du misser i videoen.

Videoen er lidt rodet, men du skal lige i gang og lære hvad der virker så det er som det skal være, men efter min mening skal det faglige en tand op før du begynder at rådgive folk, ellers skal du i hvert fald gøre opmærksom på at videoerne er lavet som en hobbyting og ikke fra en professionel.

Men thumps up for at du laver videoer og forsøger dig med den måde at kommunikere påYes.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:20

Og der har du heller ikke helt ret :) Meta Keywords blev brugt en gang og er ikke en helt ligegyldig faktor. Kan godt være jeg kommer til at sige at de er vigtige, min fejl (var lidt nervøs). Min video beskriver hvordan man bruger All in one SEO, og jeg mishenviser ikke ikke folk på nogen måde :)

Alt hvad jeg beskriver i videoen er en "ikke liggyldig" faktor, udover det bruges meta keywords også i interne søgemaskiner.

Bare rolig jeg har styr på det :)

Mvh

Emil

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)