Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler lige lidt feedback.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IværksætterGen:

Og der har du heller ikke helt ret :) Meta Keywords blev brugt en gang og er ikke en helt ligegyldig faktor. Kan godt være jeg kommer til at sige at de er vigtige, min fejl (var lidt nervøs). Min video beskriver hvordan man bruger All in one SEO, og jeg mishenviser ikke ikke folk på nogen måde :)

Alt hvad jeg beskriver i videoen er en "ikke liggyldig" faktor, udover det bruges meta keywords også i interne søgemaskiner.

Bare rolig jeg har styr på det :)

Mvh

Emil

Meta keywords bruges ikke af Google til noget som helst, så i forhold til Google er det lige gyldigt om de er udfyldt eller ej. Det er fair nok at lave en fejl, men lad nu være med at prøve at forsvare den Wink, det er misvisende at fortælle at Google bruger meta keywords til noget.

Det er ærgerligt du har indstillingen at du skam har helt styr på det i stedet for at være villig til at lære noget mere. Jeg er ikke ekspert som Rosenstand og DeMib og lærer gerne nyt hver eneste gang der er mulighed for det. 

At gennemgå hvordan man indsætter title og meta description på en side eller et blogindlæg uden at fortælle præcis hvordan Google bruger det er efter min mening en smule misvisende. En af de helt centrale forbedringer man kan gøre når man installerer All in one SEO eller det mere avancerede SEO by Yoast er at man jo kan styre (til en vis grad) hvad Google skriver i sine søgeresultater (samt sørge for at keywords indgår i title).

Men igen thumps up for dit gåpåmod. Resten skal nok komme hvis du er villig til at lære.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:05

Thomas Frost:
det lige gyldigt om de er udfyldt eller ej.

Nej det er ikke ligegyldigt. (Jo i forhold til google)

Okay jeg undskylder, jeg skal jo ikke sidde her og lege ekspert, min fejl, jeg sagde forkert, og det er måske en smule misvisende. Ved godt SEO ikke lige er min stærkeste side, men det var bare lige hurtigt til at forklare hvordan man bruger All in one.

Og tak da..

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IværksætterGen:

Thomas Frost:
det lige gyldigt om de er udfyldt eller ej.

Nej det er ikke ligegyldigt. (Jo i forhold til google)

Okay jeg undskylder, jeg skal jo ikke sidde her og lege ekspert, min fejl, jeg sagde forkert, og det er måske en smule misvisende. Ved godt SEO ikke lige er min stærkeste side, men det var bare lige hurtigt til at forklare hvordan man bruger All in one.

Og tak da..

Mvh

Emil

Hvis du skal citere mig gider du så lige lade være med at cutte det væsentlige fra.

Jeg skrev:

Meta keywords bruges ikke af Google til noget som helst, så i forhold til Google er det lige gyldigt om de er udfyldt eller ej.

Jeg har INTET sted skrevet at meta keywords var helt ligegyldige. Du sagde i videoen at Google bruger meta keywords, jeg skrev de ikke gjorde, det der med at klippe en del af en sætning ud og citere er meget dårlig debatstil. Du behøver i øvrigt ikke undskylde og blive pigesur Smile tag imod de råd der kommer med oprejst pande og lær af kritikken. Du postede og bad om kritik, så skal du ikke blive irriteret hvis der så kommer kritik.

Du kan i øvrigt se denne video hvor Matt Cutts forklarer hvorfor Google ikke bruger meta keywords:

http://www.mattcutts.com/blog/keywords-meta-tag-in-web-search/

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)