Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring af min hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer!

Jeg ejer en affiliate hjemmeside som hedder www.Stylehair.dk
Det kører faktisk godt nok lige for tiden, den indtjener nok ca. 30 kr. om dagen lige foreløbig. Så det er godt nok. Men jeg står i den situation at jeg har brug for noget markedsføring så jeg kan skabe mere trafik osv. så kan I ikke hjælpe mig med det og komme med nogle forslag til hvad jeg kan gøre? Og det skal være forslag udover google ads og facebook ads. Udover det må i da også godt komme med et par gode råd til forbedring af siden, hvis det lyster.

Med venlig hilsen, ejeren af stylehair.dk :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det er jo oplagt at arbejde med søgemaskineoptimering i hvert fald. Det vil også indirekte tvinge dig til at lave en hel del forbedringer af din hjemmeside, som de besøgende vil sætte pris på.

Der er utroligt meget materiale om seo derude på nettet, men jeg vil anbefale dig at starte med at sætte dig ned og danne dig et overblik over det grundlæggende. Læs en nybegynderbog, så du kommer hele vejen rundt om emnet.

Hvis du ikke gør det, risikerer du bare at få ét godt råd ad gangen i et forum, og det er altså spild af din tid at arbejde fremad i så små skridt.

Læs fx Rosenstan eller deMibs danske bøger, eller læs denne glimrende guide på engelsk: http://www.seomoz.org/beginners-guide-to-seo

Når du så har det overblik og har implementeret de ting du kunne, kommer du meget hurtigere fremad med at spørge om hjælp til de sidste detaljer.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 08:42

Hej.

Du kan jo også altid lave en facebook gruppe og sende en invitation ud til dine venner og få dem til at sende en invitation til deres. Så kan du løbende opdatere inde på gruppevæggen når du har lagt nogle nye indlæg og produkter op. Og det er heller ikke så bøvlet at få lavet en "Synes godt om boks" som du kan ligge ind på din side så du også får nogle medlemmer til gruppen den vej. :-)

Held og lykke med det!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:00

jeg kunne ved et hurtig kig se der manglet disse her ting

h1 og h2 overskrifter undertitler

interne links struktur med dine søgeord , krydslinker egen hjemmeside

læse venlig tekst skrive tekst farve langt væk fra baggrunden

mere tekst på egen hjemmeside

giv billeder titler og tags

back links mangles

her lidt ekstra råd denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Mar 11
Skrevet kl. 16:11

Tusind tak for jeres råd. De er noteret :-)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 16:20

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 19. Mar 11
Skrevet kl. 16:23

Hehe. Rettet ;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)